Nu kunne jeg ikke vente mere :)
Fra : Johnny Johansen

Dato : 09-03-04 12:17

Nu kunne jeg ikke holde mig i skindet mere! Nu har R6´eren stået i stuen i
snart 3 uger og smilet til mig og sagt: kom nu, bare en lille tur, jeg ved
du gerne vil. I dag ville skæbnen ,at der er flot solskin og jeg har fri!!!
Jeg trillede den ud og lod den varme op i 10 min. og så var de ellers bare
afsted på jomfru turen :) Det var fandme for fedt. Vance & Hines
udstødningen brommer sagt i tomgang men brøler for vildt når der bliver
lukket op. Efter Bagers forårs advarsel tog jeg det dog med ro, men kunne
alligevel ikke lade være med at gi den lidt rulle på et lige stræk uden
sideveje. Den trækker for vildt, og jeg er godt klar over at den er klar til
at tage magten fra mig hvis jeg ikke passer på. Det blev til en lille tur på
20 km, på landeveje og en tur ind i Kalundborg. Jeg lavede lige
slikke-testen da jeg kom hjem, men der var ingen salt at spore :)
Nu skal vi bare ha lidt bedre vejr så jeg kan komme ud på en længere tur :)

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 13:22

Johnny Johansen wrote:
> [snip - køretur]

Hehe, jeg læste dit "Er jeg den eneste?" indlæg i søndags og overvejede hvor
længe der ville gå før du bukkede under for fristelsen. Den R6'er stå jo
konstant og siger: "Kør på mig.... køøøør på miiiig!". Fed maskine!

/Stephan - DT125, GS500 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

Fra : Ninja Rider

Dato : 09-03-04 17:56

Hejsa

TheHobbit wrote:
> Hehe, jeg læste dit "Er jeg den eneste?" indlæg i søndags og overvejede hvor
> længe der ville gå før du bukkede under for fristelsen. Den R6'er stå jo

Vi andre har det jo lidt nemmere med at modstå fristelsen:
http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?f=100_0365.jpg&m=full
http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=508

Men så snart at den er samlet er det godtnok noget der skal laves om på!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : TheHobbit

Dato : 11-03-04 21:55

Ninja Rider wrote:
> Hejsa
> Vi andre har det jo lidt nemmere med at modstå fristelsen:
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?f=100_0365.jpg&m=full
> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=508

"Til atomer" er 2 ord der dukker frem for mit indre blik.

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 09-03-04 17:54

Johnny Johansen wrote:
> Nu kunne jeg ikke holde mig i skindet mere!
[snip action]
> Nu skal vi bare ha lidt bedre vejr så jeg kan komme ud på en længere
> tur :)

Jeg hører dig. Det er lidt en kamp mellem salt fobi og det at man "spilder
tiden" når cyklen bare står inaktiv. Har selv været ude 2 gange siden den
første, når jeg har set at nattetemperaturen har været fornuftig og jeg
kører kun i områder jeg på forhånd har undersøgt for for meget salt. Men som
andre har sagt står mine gode bridgestone dæk ikke ordenligt fast endnu, så
det gælder om at bremse satans blødt.
Og jeg skal dælme ud i aften igen, selvom det er lidt køligt. Kan ikke sige
nej til en dame (en anden dame end cyklen altså).
Så må jeg bare bruge en time med spand og klud bagefter... og det hellige
WD40.

Men for pokker hvor jeg dog glæder mig til sommer og solskin...

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 09-03-04 20:31

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg trillede den ud og lod den varme op i 10 min. og så var de ellers bare
> afsted på jomfru turen :) Det var fandme for fedt.

Hi hi ... Så kunne du ikke modstå salt-spøgelset længere, hva'? Jeg faldt
allerede igennem i søndags.

Hvis du kører på tør vej og vasker cyklen efter, er det nu ikke så farligt.

Fra : Armand

Dato : 09-03-04 21:49

"diablo de la velocidad" <no@way.xx> skrev i en meddelelse

> Hvis du kører på tør vej og ........... er det nu ikke så farligt.

Og lige dén udtalelse skulle komme netop lige fra dig

--
Armand.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 09-03-04 22:05

Armand wrote:

> Og lige dén udtalelse skulle komme netop lige fra dig

Ha ha, jeg sad netop lige og tænkte det samme, men turde ikke at skrive
noget! ...du er skarp Armand! LOL

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 09-03-04 22:45

> Og lige dén udtalelse skulle komme netop lige fra dig

Den "kvikke" .... (lang pause) ... læser ser nok min henvisning til
"farligt" er i relation til frygten for salt og rust.

I øvrigt ... 20-30 km/t mellem to biler, som holder stille..... og du kalder
det livsfarlig kørsel ?!!

Lad blot denne uinteressante debat ende med at konkludere, at vi to har en
meget forskellig opfattelse af hvad der er farligt.

Fra : Armand

Dato : 10-03-04 05:33

> I øvrigt ... 20-30 km/t mellem to biler, som holder stille..... og du
kalder
> det livsfarlig kørsel ?!!

Det er meget let at komme til skade på motorcykel, og omtrent dobbelt så let
at dø i forhold til bilisterne. Derfor drejer ovelevelse sig alene om at
køre defensivt (herunder at sørge for at være synlig for alle andre
trafikanter)!
Ikke at gøre dét er tilnærmelsesvis livsfarligt :-|

> Lad blot denne uinteressante debat ende med at konkludere, at vi to har en
> meget forskellig opfattelse af hvad der er farligt.

Jup!
Jeg anser det for farligt at befordre sig på motorcykel, og det gør du
tilsyneladende ikke!

--
Armand.