Opråb til alle jer unge motorcyklister i O~
Fra : Esben Bøll

Dato : 08-03-04 21:45

Hej alle.
Jeg ved vi er mange!
Altså os mc-ister på en 18-30 år. Jeg så jer jo hver torsdag ved skovsøen
hele sommeren sidste år.
Jeg tænkte at vi måske kunne slå pjalterne sammen og lave nogle fælles ture.
Det er ikke tænkt som en klub men mere at vi kunne
følges til lidt træf, torsdage ved skovsøen med mere.

Planen er at vi kunne mødes d. 8 april kl 19 ved skovsøen.
Så er sæsonen godt i gang og det er forhåbenligt blevet en smule varmere.
Derefter kan vi jo hvad vi kan finde ud af.

I mellemtiden kan i kigge lidt på den midlertidige website jeg har lavet til
formålet.
www.bikez.dk/ung-mc

I er meget velkommen til at kontakte os.
Enten på mail: ebo@bikez.dk
eller i kan ringe til mig på 23952332.

MVh Esben Bøll
Odense

Fra : Thomas

Dato : 08-03-04 22:32

"Esben Bøll" <ebo@bikezz.dk> wrote in message
> [...]
> formålet.
> www.bikez.dk/ung-mc
>
> I er meget velkommen til at kontakte os.

Jeg vil nu lige påpege at jeg stadigvæk anser mig selv som ung selvom jeg
har passeret de 30

Mvh

Thomas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-03-04 22:36

> [...]
> følges til lidt træf, torsdage ved skovsøen med mere.
>
> Planen er at vi kunne mødes d. 8 april kl 19 ved skovsøen.

tjoooh kunne man da godt se på

Bor i Odense c :)

Var det ikke dig jeg mødte i netto på nyborgvej for et stykke itd siden,
hvir du genkendte DFM T-shirten ?

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Esben Bøll

Dato : 08-03-04 22:44

Hej til begge Thomasser.
nr1. Jo selvfølgelig kan man stadig være ung også når man har passeret de
30.
Det er vist kun et spørgsmål om ens egen indstilling.
Min far på 66 siger i hvert fald stadig at han er ung, såååå..

nr2. Jo det var vist mig også selv om du ikke er nem at genkende på billeder
på dfmc.dk

MVH Esben

Fra : Armand

Dato : 09-03-04 11:14

"Esben Bøll" <ebo@bikezz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er vist kun et spørgsmål om ens egen indstilling.
> Min far på 66 siger i hvert fald stadig at han er ung, såååå..

Alder er ikke(?) et spørgsmål om tid og dato'er; men alene et spørgsmål om
sindstilstand!
Motorcyklister er generelt unge!!

--
Armand.

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 09-03-04 07:09

">
> tjoooh kunne man da godt se på
>
> Bor i Odense c :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jo deeet... det kan vi da godt lige finde ud af

Bor i Od. SV

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer

Fra : Thomas

Dato : 09-03-04 09:06

Så er det nok din jeg tit har set og hørt på Sanderumvej Den lille 4
cylindrede motor har en meget karakteristisk lyd.

Mvh

Thomas
XS 400 Seca

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 10-03-04 15:53

> [...]
lille 4
> cylindrede motor har en meget karakteristisk lyd.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jeps.. enten mig.. eller kæresten på vej til ridning

Fra : Esben Bøll

Dato : 09-03-04 07:53

Hvis jer som er intereserede lige sender mig en lille mail så
sender jeg en lille reminder når vi kommer tæt på!
Ebo@bikez.dk

Esben Bøll
(og der kommer ikke spam osv