tage MC kørekort i Slagelse. Men hos hvem ~
Fra : Anders Andersen

Dato : 08-03-04 06:46

Jeg vil godt have en motorcykel men det kræver jo et MC kørekort.
er der nogle køreskoler/lærer i Slagelse i kan anbefale?

--
Anders Andersen
http://www.andersandersen.com

Fra : Johnny

Dato : 08-03-04 22:55

Prøv evt : http://www.kritikken.dk/phpBB2/viewtopic.php?p=137#137

Fra : Anders Andersen

Dato : 10-03-04 16:53

On Mon, 08 Mar 2004 06:45:31 +0100, Anders Andersen
<2004NOSPAM@andersandersen.com> wrote:

>Jeg vil godt have en motorcykel men det kræver jo et MC kørekort.
>er der nogle køreskoler/lærer i Slagelse i kan anbefale?

Jeg har hørt at alle kørelærer løb skrigende væk da de hørte du skulle
bruge timer

LOL

Hilsen Ernst