Stelnummer.
Fra : Steffan Poulsen

Dato : 07-03-04 15:53

Davs. Er der nogen som lige ved hvad stelnummeret på en CBR600 F3
starter med ? evt. en årg '96. Jeg mener en F1ér hedder P26 osv.

Fra : MKS - 74

Dato : 07-03-04 16:11

On Sun, 7 Mar 2004 14:53:17 +0000 (UTC), "Steffan Poulsen"
<ssp@mobilixnet.dk> wrote:

>Davs. Er der nogen som lige ved hvad stelnummeret på en CBR600 F3
>starter med ? evt. en årg '96. Jeg mener en F1ér hedder P26 osv.

En CBR600 F3 '96 er en PC31.

--
-Michael
Div. VF500-dele til salg på :

Fra : Richard

Dato : 07-03-04 16:16

Steffan Poulsen wrote:

> Davs. Er der nogen som lige ved hvad stelnummeret på en CBR600 F3
> starter med ? evt. en årg '96. Jeg mener en F1ér hedder P26 osv.

Prøv at se hos kleinjung.de/techdata men husk at det er fabrikationsåret,
han lister, ikke salgsåret - som i DK kan været op til flere år senere

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Richard

Dato : 07-03-04 16:16

Fra : Steffan Poulsen

Dato : 07-03-04 16:35

Takker...
En '95 hedder PC31
En '97 hedder JH2PC31 men ´96 mangler....

Fra : Richard

Dato : 07-03-04 16:47

Steffan Poulsen wrote:

> Takker...
> En '95 hedder PC31
> En '97 hedder JH2PC31 men ´96 mangler....

Det var da ærgerligt; men er der mon ikke en CBR600-site et sted, som kan
hjælpe dig videre med resten af stelnummeret? - ellers kan du finde
reservedelsnummeret på en parts fiche eller evt. en service manual, hvor
det sikkert står, i Honda EU's Publications-database på:
<www.honda-eu.it/service/publication/search_model.asp>

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer

Fra : Richard

Dato : 07-03-04 16:48

Fra : MKS - 74

Dato : 07-03-04 17:00

On Sun, 7 Mar 2004 15:35:26 +0000 (UTC), "Steffan Poulsen"
<ssp@mobilixnet.dk> wrote:

>Takker...
>En '95 hedder PC31
>En '97 hedder JH2PC31 men ´96 mangler....

Nej det gør den ikke,der er bare listet 2 år fordi det er samme
model,CBR600 F'erne kører 4 år mellem de større opgraderinger,med ½
opgradering hver 2 år,en 96' F3'er er altså også en PC31...

Og iøvrigt gælder at

F1 årg. 1987-1990 (PC19 og PC23)
F2 årg. 1991-1994 (PC25)
F3 årg. 1995-1998 (PC31)
F4 årg. 1999-2002 (PC35)
RR årg. 2003 - (PC37)

JH2 der er indsat som de 2 første bogstaver i de senere årg. angiver
blot J = Japan, H = Honda og 2 = Motorcykel.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele + enkelte andre dele til salg på: