Offroad i weekenden
Fra : freak

Dato : 05-03-04 15:46

Kaos laver en røvertur i horsens området på søndag!!

Kig nærmere på www.dormck.com .

Jeg kan desværre ikke selv komme med da jeg endnu ikke har fundet udaf hvad
min dynge fejler

Freak

Fra : TheHobbit

Dato : 06-03-04 00:38

freak wrote:
> Kaos laver en røvertur i horsens området på søndag!!
>
> Kig nærmere på www.dormck.com .
>
> Jeg kan desværre ikke selv komme med da jeg endnu ikke har fundet
> udaf hvad min dynge fejler

Har du andet info på turen?? Skal man være "hardcore" for at følge med -
eller bare ganske almindelig dumdristig?

Hvilket tærren er tiltænkt vi skal igennem (skov/sti - eller
pløjemark/mudderbad)??

Hvilket grej kommer den hårde kerne på? (African Twin kategorien eller lidt
mindre)

/Stephan - DT125, GS500E og CBR600 f3
http://www.dfmc.dk/?id=297

Fra : freak

Dato : 08-03-04 02:13

"TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> pløjemark/mudderbad)??
>
> Hvilket grej kommer den hårde kerne på? (African Twin kategorien eller

Nu ved jeg ikke om du var med alligevel men vi plejer ikke at kører
hurtigere end den langsomste

så alle kan da være med og ang. terræn ja til alle

og udstyr jaaa hvad du har lyst til.

Men jeg skal nok sige til næste gang der sker noget nu har jeg også fået
gang i min dynge igen

Freak

Fra : Michal

Dato : 31-03-04 13:36

In article <404892ad$0$28841$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, freak wrote:
> Kaos laver en røvertur i horsens området på søndag!!

Øv pokkers... kan ikke denne weekend :/

> Kig nærmere på www.dormck.com .
>
> Jeg kan desværre ikke selv komme med da jeg endnu ikke har fundet udaf hvad
> min dynge fejler

Surt :/

--
Venlig Hilsen