Hvorfor skifter nyhedsgruppen ikke?
Fra : Gummisko

Dato : 04-03-04 22:38

Hvorfor er de viste indlæg fra d. 21/2 04. Det kan sikkert ikke passe,
at der ikke har været indlæg siden?? Det har været et problem før. Hvad
sker der???

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjørn S

Dato : 04-03-04 22:42

> http://www.kandu.dk/

Brug 5 minutter på at sætte op din newsreader og læs den derigennem, hvis du
har muligheder for det.
--
/Bjørn

Fra : Armand

Dato : 05-03-04 16:06

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> Brug 5 minutter på at sætte op din newsreader og læs den derigennem, hvis
du
> har muligheder for det.

Problemet er snarere ligefrem annonceret i spørgsmålet: Kandu.dk !!

--
Armand.

Fra : Bjørn S

Dato : 05-03-04 16:26

> Problemet er snarere ligefrem annonceret i spørgsmålet: Kandu.dk !!

Det var også derfor jeg ændret subjektlinien til DERFOR og tog signaturen
fra Kandu med i min reply ;-O
Skide irriterende forum, faktisk opfattes stedet som et godt fora med
spørgsmål og svar, tips m.m.
Hvis de så også kunne oplyse på den selvsamme side at Usenet leses bedst på
en newsreader, og at opdateringerne halter, så var det jo bare fryd og
gammen.

--
/Bjørn

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 05-03-04 19:36

> Problemet er snarere ligefrem annonceret i spørgsmålet: Kandu.dk !!
>
> --
> Armand.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

LOL.. ja... Og jeg vil gerne svare... NEJ.. ikek hvis det skal være i år

Kandu er ikke verdens bedste til det med NG

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer