Brand i MC værksted
Fra : H&M

Dato : 04-03-04 20:02

Ej ej nu er der igen brændt et mc værksted.

Ros til de frivillige som skubbede cyklerne ud...
Se mere her http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=241229

Der er også et film klip.

Fra : Anders Thorup

Dato : 04-03-04 20:09

H&M wrote:
> Ej ej nu er der igen brændt et mc værksted.
>
> Ros til de frivillige som skubbede cyklerne ud...
> Se mere her http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=241229
>
> Der er også et film klip.

Øv, øv og atter øv. Ovenikøbet lige når sæsonen starter. Den første af
duccerne der triller ud, ser godt nok noget sveden ud på sædet

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX/ Honda VFR 750 Perlemorshvid
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-03-04 20:16

"H&M" <mosvad@nulspammail.dk> writes:

> Ej ej nu er der igen brændt et mc værksted.
>
> Ros til de frivillige som skubbede cyklerne ud...
> Se mere her http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=241229
>
> Der er også et film klip.

Hmmm... 3 brande på blot een vinter. Er der andre end mig som synes at
dette lyder lidt suspekt?

/Kai

Fra : Steen Gruby

Dato : 04-03-04 20:30

On Thu, 04 Mar 2004 19:15:46 GMT, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

Hej Kai

>Hmmm... 3 brande på blot een vinter. Er der andre end mig som synes at
>dette lyder lidt suspekt?

Lige netop denne her som suspekt tror jeg ikke på.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 05-03-04 07:34

Steen Gruby <oz9zi@(AT)gruby.dk> writes:

> On Thu, 04 Mar 2004 19:15:46 GMT, Kai Harrekilde-Petersen
> <khp@harrekilde.dk> wrote:
>
> Hej Kai

> Lige netop denne her som suspekt tror jeg ikke på.

Det var ikke den aktuelle sag jeg refererede til, men det at der har
været brand i tre værksteder i løbet vinteren. Jeg har hørt
kommentarer fra folk indenfor branchen, at det var påfaldende at der
netop har vært brand hos nogle af de forhandlere/værksteder som skulle
gå dårligst økonomisk.

Jeg kender ikke til økonomien til de enkelter forhandlere/værksteder,
men hvis det er sandt, så jeg finder det en interessant observation.

/Kai

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-03-04 10:09

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> wrote in message
> Jeg kender ikke til økonomien til de enkelter forhandlere/værksteder,
> men hvis det er sandt, så jeg finder det en interessant observation.

Det er vel op til forsikringsselskabet at tage stilling til - jeg mener at
man skal undlade at kaste mistanke på forhandlerne på den baggrund. Det vil
ikke blive til andet end spekulationer, og det vil skade de pågældende
forhandleres rygte.

vh
Torben

Fra : Sales

Dato : 04-03-04 21:59

Kære Kaj.
Du er godt nok et bevis på at den sidste tumpe ikke er født endnu.
Det er jo helt normalt i branchen at sætte ild til sig selv og kundens MC.
Lad os håbe at Knud og hans svende kommer sig hurtigt over denne katastrofe.
Med venlig hilsen
Robert Sørensen
Enghave Motor.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 05-03-04 07:37

"Sales" <sales@famoto-sport.dk> writes:

> [...]
> Lad os håbe at Knud og hans svende kommer sig hurtigt over denne katastrofe.

Kære Robert.

Hvis det er helt normal rutine at sætte ild til sig selv - og kundens
MC - for dig, så skal jeg sørge for at holde mig væk fra dit værksted
som er Enghave - eller var det Famoto Sport, som er din email adresse?

Men bare rolig, jeg skal sørge for ikke at spilde mine penge i en
butik hvor du arbejder.

Mvh,

Kai, oldermand dfm og meget andet.

Fra : Armand

Dato : 05-03-04 16:19

"Sales" <sales@famoto-sport.dk> skrev i en meddelelse
> Kære Kaj.
> Du er godt nok et bevis på at den sidste tumpe ikke er født endnu.
> Det er jo helt normalt i branchen at sætte ild til sig selv og kundens MC.

Nu usmageligheden omkring slige gætterier i offentligt forum er fastlagt,
vil jeg da godt lige imødegå dig med en sandsynlighedsberegning:
Hvor mange mc-værksteder er der herhjemme? under 100 stk. formodentlig!
3 brande (= mere end 3%) på én vinter, er en noget stærkt overrepresenteret
risiko - Så det ér næsten helt normalt efter denne vinters begivenheder!
:-|

På den anden side, så kommer store ulykker ofte i byger af tre

--
Armand.

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 04-03-04 20:30

"H&M" skrev i meddelelsen
> Ej ej nu er der igen brændt et mc værksted.

Øv, øv, øv. Surt for dem der har deres mc opbevaret der
Man kan ikke vide sig sikker nogen steder.

> Ros til de frivillige som skubbede cyklerne ud...
> Se mere her http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=241229

Ja, det er sgu stort.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : M. Høy

Dato : 04-03-04 20:53

"H&M" <mosvad@nulspammail.dk> skrev i en meddelelse
> Ej ej nu er der igen brændt et mc værksted.
>
> Ros til de frivillige som skubbede cyklerne ud...
> Se mere her http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=241229
>
> Der er også et film klip.

Derfor skal man lave service selv

Er det nu en lærling der igen har fedtet med en æske tændstikker, de satans
lærlinge, er selv plaget af dem til daglig, selvom mange af dem faktisk er
ældre end jeg selv :-/

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

Fra : Søren Johansen

Dato : 04-03-04 21:11

"M. Høy" skrev:
> Er det nu en lærling der igen har fedtet med en æske tændstikker, de
satans
> lærlinge, er selv plaget af dem til daglig, selvom mange af dem faktisk er
> ældre end jeg selv :-/

Den uheldige er en særdeles vellidt motorcykelmand,
med rigtig mange års erfaring!
Jeg synes, du bør holde lidt igen med tåbelige gætterier.

Lad os håbe han kommer sig uden mén.

Mvh
Søren
Ducati 888

Fra : Steen Gruby

Dato : 04-03-04 21:20

On Thu, 4 Mar 2004 21:11:21 +0100, "Søren Johansen"
<soren@SLETducati.dk> wrote:

Hej Søren.

>Den uheldige er en særdeles vellidt motorcykelmand,
>med rigtig mange års erfaring!
>Jeg synes, du bør holde lidt igen med tåbelige gætterier.
>
>Lad os håbe han kommer sig uden mén.

Tak!
Det kunne ikke skrives bedre.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 04-03-04 21:31

"Søren Johansen" skrev i meddelelsen

> Den uheldige er en særdeles vellidt motorcykelmand,
> med rigtig mange års erfaring!

Alt er muligt, og det kan gå galt for selv den bedste.

> Lad os håbe han kommer sig uden mén.

Enig.
Oplysningerne på EB er lidt sparsomme, er der nogen der ved hvor alvorligt
det er ?

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : M. Høy

Dato : 04-03-04 21:37

"Søren Johansen" <soren@SLETducati.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den uheldige er en særdeles vellidt motorcykelmand,
> med rigtig mange års erfaring!
> Jeg synes, du bør holde lidt igen med tåbelige gætterier.

Du har egentlig ret, det var lidt usmageligt, nu jeg sidder og læser det,
jeg tager det i mig igen!

Fra : Steen Gruby

Dato : 04-03-04 21:54

Hej Høy

>Du har egentlig ret, det var lidt usmageligt, nu jeg sidder og læser det,
>jeg tager det i mig igen!

Tak.
Mandfolk!

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : M. Høy

Dato : 04-03-04 21:58

"Steen Gruby" <oz9zi@(AT)gruby.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Høy

> Tak.
> Mandfolk!
>

> --
>
> Steen Gruby
> Suzuki XN85 Turbo
> Ducati Paso 750
> NSU Super FOX 1958
> www.gruby.dk

Iorden, jeg skal være den første til at indrømme, hvis jeg har kvajet mig,
og det havde jeg her!

Fra : Søren Johansen

Dato : 04-03-04 22:23

"M. Høy" skrev:
> Du har egentlig ret, det var lidt usmageligt, nu jeg sidder og læser det,
> jeg tager det i mig igen!

Alt forladt!

Det er en kammerat der har været uheldig, og jeg føler mig overbevist
om at han ikke har været specielt uforsigtig.

Mvh
Søren
Ducati 888

Fra : M. Høy

Dato : 04-03-04 22:34

> [...]
>
> Det er en kammerat der har været uheldig, og jeg føler mig overbevist
> om at han ikke har været specielt uforsigtig.

Okay, ja det er trist sådan noget, og skræmmende at tænke på, det kunne nok
nemt have gået meget være til, guskelov for, at det ikke gjorde det!
Jeg skulle nok have stukket en finger i jorden, der var vist ikke plads til
ironi i den sammenhæng. Ønsker din kammerat god bedring, og håber at han
kommer sig over det og chokket, for det kan vel nok ikke undgås at man
bliver lidt chockeret, når man har været udsat for sådan en episode, som den
pågældende.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-03-04 14:50

"H&M" <mosvad@nulspammail.dk> wrote in message
> Ej ej nu er der igen brændt et mc værksted.
>
> Ros til de frivillige som skubbede cyklerne ud...
> Se mere her http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=241229
>
> Der er også et film klip.

Hvem er det sket hos?
Dyel?

Thore

Fra : Hekto

Dato : 05-03-04 15:50

In article <40488576$0$4578$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
thore_@tadettevækget2net.dk says...
> Hvem er det sket hos?
> Dyel?

Nej, hos MC-Mester der ligger lige til højre for Dyell.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!