Tykkelsen på skiverne ??? BMW K75C
Fra : H&M

Dato : 04-03-04 19:39

Hej

Ang. Min BMW K75C
Er der nogen som ved hvad minimums tykkelsen på mine skiver foran er???

Den skal Toldsynes 2/4 og det ville da være dumt at dumpe på såån en
detalje.

Der takkes for al hjælp.

Sønderjyden...

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 04-03-04 19:48

On Thu, 4 Mar 2004 19:39:03 +0100, "H&M" <mosvad@nulspammail.dk>
wrote:

> [...]
>Er der nogen som ved hvad minimums tykkelsen på mine skiver foran er???
>
>Den skal Toldsynes 2/4 og det ville da være dumt at dumpe på såån en

Ik hænge mig op det, men mener det faktisk står på skiven

Mvh.
MCP
Skyrider#1
Snart på gaden igen. kryds finger for den jeg skal til .de og se på
lørdag er det værd.

Fra : p.jarnbak

Dato : 04-03-04 20:58

"H&M" <mosvad@nulspammail.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogen som ved hvad minimums tykkelsen på mine skiver foran er???
>
> Den skal Toldsynes 2/4 og det ville da være dumt at dumpe på såån en

3,556mm er minimum eller 0,14 tommer som der står på skiven(bagside hvis
synsmanden vil vide det)
Ny mål er 4,3 til 4,4mm ifølge haynes.
Hej Palle.