Hvad skal jeg vælge?
Fra : Siavash

Dato : 04-03-04 15:23

Hej alle

Jeg er i den situation, hvor jeg skal vælge imellem to MC'er:
1. Kawazaki VN 750 Twin
2. Honda VT 500 C
Begge maskiner er fra 1987 og har kørt ca. 40,000 km.
Er der nogen, der kan hjælpe mig med det? Hvad er den mest
hensigtsmæssig valg. Jeg sige, at jeg er 43 år og har erfaring med
trafikken.

Venlig hilsner
Siavash T.

Fra : Charlotte petersson

Dato : 04-03-04 22:06

Hejsa
Jeg havde Vulcanen og var rigtig glad for den. Godt optræk, vær forberedt på
at få lange arme, hvis du kan bruge gearene.
Den er lidt "top tung" syntes jeg og jeg måtte sætte mig i respekt ved hver
sæson start, men det var det værd. Grunden til at jeg blev helt sikker på at
det var den jeg ville have var at forhandleren ikke ville sælge den til mig,
fordi at sådan en lille pige skulle ikke have en så stor maskine.
Den ligger godt og stabilt på vejen, især hvis man invisterer i en
forgaffelbro (forgaffelstabilisator).
Hvis du er til at campere og den slags ting, ja så er det heller ikke noget
problem, den kan læsse ret meget uden man mærker det.
Jeg har haft mange glade timer på min vulkan og sukker stadig over mindet.
Viragoen er da god nok meeen, Vulkanen, den var nu bedre.

Mange hilsner
Charlotte

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=328

Fra : mc'isten