Solidaritet!
Fra : KeLMeK

Dato : 04-03-04 09:03

Opråb!

Danske kvinder! Støt jeres amerikanske søstre!!

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=241016

Mvh
Jakob (som godt vil køre rundt med sådan en demonstrant - det er jo for
en god sag!

-----------------------------
Suzuki Bandit 600 '98
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=464

Fra : anders majland

Dato : 04-03-04 09:07

>Selvom kvinderne har tænkt sig at protestere uden den påbudte top, vil
politiet ikke kunne
>arrestere dem. Det er nemlig tilladt at være topløs eller nøgen, hvis
det er en del af en politisk >protest.

Jeg de kan squ kun være i staterne ...

En anden ting er trafiksikkerheden - det kunne jo godt distrahere ca.
halvdelen af trafikanterne

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Thorstein

Dato : 04-03-04 10:45

> En anden ting er trafiksikkerheden - det kunne jo godt distrahere ca.
> halvdelen af trafikanterne

Ja, de kører jo med permanent "langt lys"

/ Thorstein

Fra : Denise

Dato : 04-03-04 10:57

"KeLMeK" <jk@JEGVILIKKESPAMMESkelmek.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mvh
> Jakob (som godt vil køre rundt med sådan en demonstrant - det er jo

Hi hi, den er jeg med på .
Øh, nej ikke alligevel, jeg ombestemmer mig lige, det er alt for koldt

--
Hilsen Denise
XJ600S, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 04-03-04 22:08

"KeLMeK" <jk@JEGVILIKKESPAMMESkelmek.dk> wrote in message
> Danske kvinder! Støt jeres amerikanske søstre!!
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=241016

Til teori skulle et af lysbillederne illustrere den påkrævede påklædning -
der sad en nøgen mand og dame på én motorcykel, dog iført den påbudte hjelm.

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk