www.bikers.dk
Fra : Denis

Dato : 03-03-04 22:13

Hey
vi er en gruppe som er ved at lave en hjemmeside... vi kunne godt bruge lidt
hjælpe hvis der er nogle der vil.....
Vi køre til streetracing og laver videofilm med stuns osv

håber der er nogle der vil hjælpe med siden

Hilsen DJ www.bikers.dk

Fra : Squish

Dato : 03-03-04 22:48

Denis wrote:
> [...]
> hjælpe hvis der er nogle der vil.....
> Vi køre til streetracing og laver videofilm med stuns osv
>
> håber der er nogle der vil hjælpe med siden

Ja ja! Vi fik den første gang!

--
Squish
CB400F

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 03-03-04 22:57

"Squish" skrev i en meddelelse news:kns1c.1655$iM.1350@news.get2net.dk...

> Ja ja! Vi fik den første gang!

Lige min tanke!

Og skulle du nu have glemt hvad der stod, så har du også chancen for at
finde den i markedsgruppen, for der har han også postet.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Bo-gsxR

Dato : 04-03-04 00:28

> [...]
> hjælpe hvis der er nogle der vil.....
> Vi køre til streetracing og laver videofilm med stuns osv

ok design, ( selv om der mangler lidt endnu
her er mine foreslag:
1. data om jer og jeres mc'er, hvor i "hænger" ud når i kører.
så mc'ister med jeres interesser kan møde nogle ligesindede.

2. hvis der skal være et forum, så skal det være et for "gade-racere",
for der er massere af forumer for andre mc'ister i forvejen. og noget teknik
forum så vi kan få nogle fede og hurtige mc'er
Der mangler en dk-mc side der ikk bandlyser folk, der som godt kan li at
bruge deres sports maskiner - På gaden...

3. fede videoklip ( forresten, så kan jeg bedst li klip uden musik - motorlyden er nok :)
men ikk for mange, der findes massere af sider der har dem liggende - link til dem.

bo-gsxR

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-03-04 12:06

Denis wrote:

> vi er en gruppe som er ved at lave en hjemmeside... vi kunne godt
> bruge lidt hjælpe hvis der er nogle der vil.....
> Vi køre til streetracing og laver videofilm med stuns osv
>
> håber der er nogle der vil hjælpe med siden

Jeg har allerede en del at se til med dfmc.dk men vil da gerne give jer
nogle råd med på vejen:

1) Brug en anden typografi. Times New Roman er ikke optimal på en
computerskærm fordi den har "fødder".

2) Lad være med at have menupunkter, der alligevel ikke er aktive - og fjern
kasser med "Ugens ?" fordi det gør at siden ser ufærdig ud og giver folk
forventninger I måske ikke kan leve op til?

3) Hvid tekst på sort baggrund er generelt en dårlig idé for læsbarheden -
men det er nok heller ikke lige det I stiler efter.

4) Når man er klikket ind på en underside skal der være mulighed for at
klikke sig tilbage til forsiden - enten via logoet eller via menupunktet
"forside".

5) Mht. videoen skal I tænke lidt mere over hvad vi andre synes ville være
fedt at se i stedet for hvad I selv synes er sjovt. Det bliver hurtigt for
indforstået.

6) Fjern klip, hvor I zoomer ind og ud og hvor kameraet ikke kan fokusere -
det virker forvirrende.

7) Musikken... Men det er vist mere en smagssag - men følg musikkens rytme i
jeres klipning

Det var vist lige hvad jeg kunne komme på. Ellers så bare klø på. Vi elsker
at se andre brænde dæk af - bare vi ikke selv skal betale

Pøj pøj!

--
Tony
Fazer 1000