Airbag jakke Tilbud fra Louis
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 03-03-04 20:06

Hej NG.

Så har www.louis.de rest udsalg af
Vanucci Airguard jakker både i small/medium/large til den latterlige sum af
149,95 Euro (Medium str.best.nr.20514003)

Jeg har selv en Airbag jakke af mærket HitAir og den gav jeg 4500.- sidste
forår.
Selve Airbag systemet er det samme som på min jakke, og inden jeg købte min
jakke , kikkede jeg på en Shoei Airbag jakke, og det var også samme Airbag
system, men Shoei skulle have 7995.- for deres model, der er sikkert en
kvalitets forskel i jakkerne, men sikkerhedssystemet er det samme !.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Hekto

Dato : 03-03-04 22:41

In article <c259ju$7gp$1@news.net.uni-c.dk>, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> says...
> [...]
> system, men Shoei skulle have 7995.- for deres model, der er sikkert en
> kvalitets forskel i jakkerne, men sikkerhedssystemet er det samme !.

Øv! ... kun i S, M og L.
Deres L er lige lille nok.

--
/Hekto