Æv æv æv...
Fra : --=Stone=--

Dato : 03-03-04 10:33

Og ævvvvv... før dette års sæson rigtig kommer igang, er jeg blevet tvunget
til at sælge cyklen, ja som andre sikkert har prøvet - af længere tids
økonomisk pres.
Det er så sur en fornemmelse, at skulle gå en lang sommer i møde uden
motorcykel, og for den sags skyld arb. -
Men jeg håber på at kunne vende tilbage med oprejst pande og ny cykel igen i
2005 ... ( øøøøøvv )

Kan i nu passe på der ude, og nyde det lidt for mig oxo

god sæson !

--
Steen
EX. ejer af - CB1100/1200F/R 85' Street Fighter Style

PS. cyklen blev ikke solgt ret godt, men hovedsagen var at jeg fik gryn, til
det slunkne sorte hul. prisen endte på 35.000.- havde dog håbet på 40.000.-

Fra : brian/hon 750

Dato : 03-03-04 17:12

Klip : ÆV ÆV ÆV
SUR RÆV
Må føles som man lige har mistet sin allerbedste ven.

Min dybeste medfølelse--
MVH Brian /hon750
fjern" FJERN" i mail adresse
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=241

Fra : --=Stone=--

Dato : 03-03-04 19:00

"brian/hon 750" <bstk@FJERNstofanet.dk> wrote in message

> Klip : ÆV ÆV ÆV
> SUR RÆV
> Må føles som man lige har mistet sin allerbedste ven.

Jooo bare x 100 ... but life must go on

> Min dybeste medfølelse--

Takker.. ønsker det heller ikke for min værste fjende..

--
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters

Fra : Magne Vingsand

Dato : 03-03-04 17:28

--=Stone=-- wrote:
> Og ævvvvv... før dette års sæson rigtig kommer igang, er jeg blevet
> tvunget til at sælge cyklen, ja som andre sikkert har prøvet - af
> længere tids økonomisk pres.

Ille!
Du får finne shortsen og kose deg på stranda til sommeren. Å være mc-løs er
en nesten umulig tanke akkurat nå!

--
Magne Ténéré/Endupamp

Fra : --=Stone=--

Dato : 03-03-04 19:03

">
> Ille!
> Du får finne shortsen og kose deg på stranda til sommeren.

Jo man kunne jo ende med at blive brun... tror nu jeg løber an på et bagsæde
i ny og næ.. og en af kammierne kan sikkert overtales til at gi en tur
det er såmendt oxo det eneste lys punkt...

Å være mc-løs er
> en nesten umulig tanke akkurat nå!

Jaaa .. uhhuuuuuuu vrææællllll

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 03-03-04 22:47

--=Stone=-- wrote:
> [...]
> igen i 2005 ... ( øøøøøvv )
>
> Kan i nu passe på der ude, og nyde det lidt for mig oxo

Min dybeste sympati!
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : --=Stone=--

Dato : 04-03-04 15:49

> Min dybeste sympati!
> --
> Regards Rune

Takker ....

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-03-04 00:14

"--=Stone=--" <bugtrup@SPAMemail.dk ( fjern SPAM )> writes:

> [...]
> 2005 ... ( øøøøøvv )
>
> Kan i nu passe på der ude, og nyde det lidt for mig oxo

Det kunne være værre: at skidtet blev stjålet i starten af sæsonen.

Kai, BTDT (sidste år, 8/5. Retteren blev neglet fra en aflæst fællesgarage).

Fra : --=Stone=--

Dato : 04-03-04 15:51

> Det kunne være værre: at skidtet blev stjålet i starten af sæsonen.

Jaa... du har ret, jeg får såmendt lidt gryn ud af det ... men sørgeligt er
det nu aligevel...

Fra : --=Stone=--

Dato : 05-03-04 21:24

> Steen
> EX. ejer af - CB1100/1200F/R 85' Street Fighter Style
> [...]

Ja som man tror man er mc løs, så trækker køber sig, pga mangel på penge...
det er sq en joke..
nå jeg må jo prøve at sælge den igen så...

--
Steen med CB til salg
http://users.cybercity.dk/~nmb26010