Fogcity !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 03-03-04 00:11

WOW sikke en forskel !!
jeg har hoppet rundt med hjelmen på indendøre, prustet og stønnet som en
gal og blevet svimmel af at udånde, og det DUGGER fornemt oppe i hjørnerne
hvor "skiven" ikke sidder, nemt at sætte i. Og en Helt Ok pris ca 160 Kr

MEN er der noget jeg skal passe særligt på ang vedligeholdelse og brug ??

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

MvH Eg

Fra : NielSV650

Dato : 03-03-04 01:01

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
> MEN er der noget jeg skal passe særligt på ang vedligeholdelse og brug ??

Aften/natkørsel. Det kommer genskær/"stjerner" i dit udsyn.

Nælz
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=158

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 03-03-04 16:23

> Aften/natkørsel. Det kommer genskær/"stjerner" i dit udsyn.
>
> Nælz
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Og så "hut jeg hvisker" er der noget om at man ikke må bruge rensemiddel som
i retning af glasrens osv, da ammoniakken går ind og matterer overfladen på
det påsatte stykke folie..

Men alm. sulfo/opvaskemiddel skulle være i orden iflg. producenten..

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-03-04 01:24

> [...]
> en gal og blevet svimmel af at udånde, og det DUGGER fornemt oppe i
> hjørnerne hvor "skiven" ikke sidder, nemt at sætte i. Og en Helt Ok

Ja, det virker rigtigt godt, mens det er nyt.

> MEN er der noget jeg skal passe særligt på ang vedligeholdelse og
> brug ??

Det har nemt ved at blive ridset. Selv om den sidder indvendigt er min
alligevel ridset en del efterhånden, og den er ca. 2½ år gammel. Selve
visiret er slet ikke ridset, heller ikke udvendigt, så FogCity indlægget er
ikke så hårdført som mit visir.

Mit FogCity virker heller ikke så godt mere. Det er stadig noget bedre (mht.
dug) end at køre uden, men virkningen er aftaget ret kraftigt i forhold til
hvordan den virkede fra ny. Jeg vil nok anbefale at du ikke bruger
sæbe/opløsningsmidler på produktet, men blot aftørrer den med en fugtig klud
når det er blevet lidt beskidt for at bevare virkningen. Jeg har en
fornemmelse af at den at coated med et eller andet som langsomt forsvinder
under rengøring. Rengøring skal nok også helst ske med en brilleklud el.
lign., så du ikke risikerer ridser på den konto.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Morten O

Dato : 03-03-04 09:46

Eg Egemarke wrote:
> jeg har hoppet rundt med hjelmen på indendøre, prustet og stønnet som
> en gal

Det har formodentligt set ret sjovt/underligt ud

--
Morten O

Fra : jørn hansen

Dato : 03-03-04 12:09

--
jørn landet det virker ok men giver lidt reflekser når det er
mørkt så du ser to sæt lygter fra bilerne. vh jørn

Fra : Eg Egemarke

Dato : 03-03-04 22:29

jørn hansen wrote:

> [...]

Det allerbedste var sq Nok Bøvse testen 1½ liter Cola og så plejer sådan
et visir at være til at kyle ud, samt der skal en affugter i hjelmen en
uges tid Men Ak selv det ku den klare
( der er faktisk RET fed Rumklang i sådan en hjelm

MvH Eg
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 03-03-04 22:35

"Eg Egemarke" skrev i en meddelelse news:c25ine$7eq$1@abbeden.bunk.cc...

> [...]
> uges tid Men Ak selv det ku den klare
> ( der er faktisk RET fed Rumklang i sådan en hjelm

Heh, i er sku ikke helt normale derovre
Men ret underholdende.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk