Q: Chopper
Fra : J.O

Dato : 02-03-04 13:17

er der nogen stedder i danmark hvor man kan få en
"american" chopper altså noget ligende dem man ser i
de forskellige amerikanske film serie, og lign
Ekseple vis på
http://www.orangecountychoppers.com/
eller
http://www.westcoastchoppers.com/
og hva pris klasser ligger de i hvis det er muligt ??

Mvh Jesper

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-03-04 13:34

"J.O" <JOgi_1981@(REMOVE THIS)hotmail.com> writes:

> http://www.orangecountychoppers.com/
> eller
> http://www.westcoastchoppers.com/
> og hva pris klasser ligger de i hvis det er muligt ??

På den anden side af dammen ligger de i +50.000$ klassen, så der kan man
jo starte. En dansk afgift vil jeg nødig gætte på, og jeg tør slet ikke
tænke på turen i synshallen

"Get the damn bike done!"

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : J.O

Dato : 02-03-04 13:35

Behøver ikke at være en af de dyreste !!
det er stillen med dn lange forgaffel!!
og side højden jeg er ude efter !!!

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 14:16

"
> Behøver ikke at være en af de dyreste !!
> det er stillen med dn lange forgaffel!!
> og side højden jeg er ude efter !!!
>
> tjaa sph motor har da 2 suzukier til at stå til henholdsvis 240.000 og
300000 her er billeder de har da lidt af stilen
http://www.sphmotor.dk/brugte/0100.html
http://www.sphmotor.dk/brugte/0136.html

Brian

Fra : Jens Arnfast

Dato : 02-03-04 13:42

Mikkel Christensen wrote:
> "Get the damn bike done!"

"Build it yourself!"

Normalt er jeg slet ikke til sjoppere.. men OCCs temaknallerter er sgu
flotte

--
-jens
RSV1000

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-03-04 14:26

Jens Arnfast writes:

> "Build it yourself!"

*LOL* - Så er jeg ikke den eneste der ser (for) meget Discovery.

> Normalt er jeg slet ikke til sjoppere..

Ditto. Undtaget måske lige Dennis Hoppers ged fra 'Easy Rider'...

> men OCCs temaknallerter er sgu flotte

Ja, det er håndværk.

Fra : Jens Arnfast

Dato : 02-03-04 15:05

Mikkel Christensen wrote:
> *LOL* - Så er jeg ikke den eneste der ser (for) meget Discovery.

Man kan ikke se for meget Discovery

--
-jens
Medlem af DVA - Discovery Viewers Anonymus

Fra : Soren Lindholt

Dato : 02-03-04 15:57

Jens Arnfast <jens@fabel.dk> wrote in article
<40449486.7030300@fabel.dk>...

> Man kan ikke se for meget Discovery
>
> --

Nej. Men de ku godt snart komme med nogen nye Extreme machines...

Soren
"Teams, you have ONE HOUR remaing. One hour construction time remaining"

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 02-03-04 16:18

"> > Man kan ikke se for meget Discovery
xxxxxxxxxxx

Nemlig.... først tirsdag fra kl 21.00 til 23.00 med Thunderaces og derefter
scrapheap challenge.
og så fredag med OCC Cyyyyl
Og så er der vist lige tvd1 med monstergarrage

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-03-04 17:19

Jon & Ann-Rikka wrote:
> "> > Man kan ikke se for meget Discovery
> xxxxxxxxxxx
>
> Nemlig.... først tirsdag fra kl 21.00 til 23.00 med Thunderaces og
> derefter scrapheap challenge.
> og så fredag med OCC Cyyyyl

Ja, det er god underholdning
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : anders majland

Dato : 02-03-04 17:20

> Nemlig.... først tirsdag fra kl 21.00 til 23.00 med Thunderaces og
> derefter scrapheap challenge.
> og så fredag med OCC Cyyyyl
> Og så er der vist lige tvd1 med monstergarrage

Jeg SAVNER mit kabeltv med discovery ... skal snart have den
parapol/receiver købt ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 02-03-04 20:01

> "Build it yourself!"
> Normalt er jeg slet ikke til sjoppere.. men OCCs temaknallerter er sgu
> flotte

Er jeg den eneste der synes det i bedste fald er tvivlsomt når man
skærer/sliber i et stel fordi motoren ikke kan være der?

Jeg synes også deres knallerter er flotte men om de er sikre at køre på ved
over skridttempo er jeg noget i tvivl om. Også den der var sidste dag med
lige at sætte en spacer på i den ene side af baggaflen fordi de ikke kunne
få hjulet til at spore samtdig med at der var plads til remmen (Efter at at
have slebet i hjørnet at et firkant profil rør, hov hvor blev styrken af )
levner ikke altid den store respekt dor den håndværksmæssige side af
sagerne.

Mvh
/Jesper
Nu også med CBR 1000, YZ 250

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-03-04 08:47

"Jesper Nielsen" <jesperlangfeldt@nielsen.fjerndette.mail.dk> writes:

> Også den der var sidste dag med lige at sætte en spacer på i den ene
> side af baggaflen fordi de ikke kunne få hjulet til at spore samtdig
> med at der var plads til remmen

Jeg har da også spacere i min baggaffel. Både foran og bagpå.
Det mener Kawasaki Heavy Industries sagtens kan gå

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 02-03-04 21:26

"J.O" <JOgi_1981@(REMOVE THIS)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er der nogen stedder i danmark hvor man kan få en
> "american" chopper altså noget ligende dem man ser i
> de forskellige amerikanske film serie, og lign
> Mvh Jesper

Bare køb en Savage, sæt en raskpotte på, højt styr og fjern sæderne.
Lav et nyt solosæde og en anden bagskærm, SÅ har du en
chopper.................
DAMN, nu blev den hemmelighed offentlig

NÅ, men her kommer lige et link til dem der ikke har kortet endnu, gerne vil
have en chopper
og har klejnerne til det
http://www.bicycledesigner.com

hamselv herfra

--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Sporty

Dato : 05-03-04 16:15

Der findes flere gode "byggere" her i DK, tjek f.eks.: www.cyclelab.dk,
www.w-m.dk eller www.ehlerspm.com.
Joh, der nogle i lille DK som også kan lidt af det der...

Johnny