Stålwire til gaskabel
Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 01-03-04 19:20

Er der nogen, der ved, hvor man kan købe stålwire til gaskabler? Det skal
være af et materiale, man kan lodde på, og som man ikke behøver købe en hel
rulle af ad gangen. Vi har bl.a. prøvet hos nogle cykelforhandlere, men de
havde kun wire, som man ikke kan lodde på.

--
Hilsen Susanne

Fra : Kai K. Agerschou

Dato : 01-03-04 21:01

Jeg har da loddet på almindelige kabler i årevis. Der skal gøres rent med
fortynder og benyttes loddevand samt en kraftig loddekolbe, så er det ganske
nemt.

Hilsen Kai

"Susanne og Jesper Mikkelsen" <susanne_lundp@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40437ec5$0$29398$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 01-03-04 21:07

Problemet er at det vi har kunnet få fat i er rustfrit stål, eller en
eller anden form for fortindet. Loddetinnet "løber" bare af selv med
lodepasta.

Jesper

Fra : Tommy Hansen

Dato : 02-03-04 12:42

"Susanne og Jesper Mikkelsen" <susanne_lundp@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40439804$0$29392$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Problemet er at det vi har kunnet få fat i er rustfrit stål, eller en
> eller anden form for fortindet. Loddetinnet "løber" bare af selv med
> lodepasta.

Du skal bruge loddevand specielt beregnet til rustfri stål.

--
Vh
Tommy