Racereport Trangia Vintertræf 2004
Fra : dots

Dato : 01-03-04 13:49

Trangia, så sker der noget! Også denne gang...
Først alt for tidligt op lørdag morgen for at nå færgen til Århus. Torben er
tændt, og kører komplet råddent deruda', " Mon man kan få så'n en gammel
Transit op på baghjul " ?!
Jeg ånder lettet op da vi når Hårup, den slags bilkørsel er ikke min kop te
!
Vi får læsset 3 stk galopjern af og alt det andet. Utroligt så meget
(unødvendigt) grej man kan få slæbt med, når man er i bil.
En kop kaffe i hovedet og instruktion inden start.
Det var rart at se Thomas Crosshelvede på benene igen, efter den hårde
medfart han var udsat for til Midtjylland Rally - Jeg havde ikke regnet med
at være tæt på at komme i næsten samme båd, kun ganske få timer senere...
Og så afsted, først den sædvanlige tur til tanken og få fyldt dyrene op. Så
var vi på farten hele banden, ca 20 stykker, klar til sjov
Jeg blir sat af til at vise vej efter kort tids kørsel på en rigtig led
isglat markvej. Der skulle gå laaang tid før jeg så de andre igen, allerede
efter andet sving blev flokken væk fra hinanden og vi må starte forfra,
hehe.
Denne gang virker det.
Hoold da kæft nogle glatte skovveje. Jeg fatter ikke hvordan drengene tør
køre så stærkt. Jeg lægger Trofast bag Peter, vi kører nogenlunde samme
tempo. Indimellem ser jeg da også nogle ret spøjse mærker i isen efter de
andre, og hist- pist én der ligger og studerer "anemonerne" i skovbunden.
Nede på stranden er det fedt. Græs, sand og sjove huller. Trofast får lov
til at strække lidt ud og endelig kommer vi til noget terræn der tiltaler
mig allerbedst, bakker med græs og skov.
Herligt lille spor der løber i zigzag mellem træerne. Jeg får mig en lille
sludder med et træ, der har nakket mit sideskjold og styrer Trofast ned ad
skrænten, uden at blive læsset af, for en gangs skyld
Lidt senere bliver jeg guidet udenom et stort hul midt på sporet, og jeg
fortsætter ned ad lille bakke, rundt i svinget og så blir lyset slukket !!!
En eller anden idiot har spændt en kraftig rem på tværs af sporet og jeg ser
den alt for sent, bliver grebet ved struben og revet baglæns af Honda, slask
! Op igen, det gør sgu ondt det her, men vi skal videre. En meget vred mand
kommer farende ud, og jeg får lige en skideballe oveni, hehe.
Ude i grusgraven har drengene lavet en fed bane til os, jeg har det lidt
underligt og får en god lang pause mens de andre står for den fede
underholdning.
Nå det er ved at være madtid, og vi kører ud til lejrpladsen ad spejlglatte
skovveje. Bålet er tændt og 2 topfriske knægte står klar med de store
madgryder. Ahh, dette er livet og jeg får det strax meget bedre med mad i
maven og "en" øl i hånden til langt ud på natten, faktisk nåede jeg aldrig
at komme i hverken sovepose eller telt, men skattede i søvn ved bålet
ligesom sidste år, dog i passende afstand denne gang...
Idag mandag føles det som sparket af en hest på begge sider af halsen og i
nakken, men hva' fa'en - der er kun Trangia Træf en gang om året ....

Vi ses derude.

- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-03-04 21:07

"dots" <dots@tdcøhadslpunktumdk> skrev i en meddelelse

> [...]
mand
> kommer farende ud, og jeg får lige en skideballe oveni, hehe.

Tjah...
Jeg ville øjeblikkeligt have ringet efter politiet, og indgivet anmeldelse
om drabsforsøg.
Jeg synes du lod ham slippe af sted med det nummer LIDT for billigt!

Rittig

Fra : dots

Dato : 02-03-04 15:14

"Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
> Jeg synes du lod ham slippe af sted med det nummer LIDT for billigt!

Jeg tror nærmere det var arrangørerne der ikke helt havde gennemtænkt
alting. De vidste den var der.
Fik at vide af de andre, at remmen var blevet holdt oppe af en af kørerne.
Der burde have stået én, indtil vi _alle_ var kommet igennem.
Nå, jeg kommer bare ikke til Bornholm i denne weekend, men jeg er klar til
næste dormck omgang

dots