SV billeder
Fra : Peter Graff

Dato : 29-02-04 21:20

Hvis der er nogen der vil se hvordan en SV 650 S bør se ud, så tjek profil
på dk fritid.

Jeg har også uploaded et par billeder af min Racerimaskine.

MVH

Peter Graff

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=449

Fra : Ninja Rider

Dato : 29-02-04 22:07

Hejsa

Peter Graff wrote:
> Hvis der er nogen der vil se hvordan en SV 650 S bør se ud, så tjek profil
> på dk fritid.

Hmm... Det er nok den mest specielle SV6½ jeg har set! Men den er da
godt lavet! Du burde nok male fælgene i samme farve!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Robert A. Hansen

Dato : 29-02-04 23:09

Den er da cool nok.

Det er lige til at blive misundelig over... og træt af XT'en efter blot 2
måneder, hehe...

Robert A. Hansen
Yamaha XT 350
http://dfmc.dk/480

Fjern REMOVE i mail-adressen ved direkte svar!

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 03-03-04 05:49

> Hmm... Det er nok den mest specielle SV6½ jeg har set!

Pjat
Der er da en fyr der har bygget sin SV650 om til offroader !
Den kan ses på www.svrider.com under "Photo Archive" og "Extreme Photos 2"
(Der er iøvrigt mange rigtigt flotte ræs-SV'er i "Extreme Photos")

--
VH Flemming Nyboe

Fra : NielSV650

Dato : 29-02-04 23:30

"Peter Graff" <peter.graff@fjernoncable.dk> wrote in message
> Hvis der er nogen der vil se hvordan en SV 650 S bør se ud, så tjek profil
> på dk fritid.

Ej, helt ærligt! Sikke da en plat efteraber... Lånte fjer, køb da den ægte
vare og BUH!

Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158

Fra : Ninja Rider

Dato : 29-02-04 23:35

Hejsa

NielSV650 wrote:
> Ej, helt ærligt! Sikke da en plat efteraber... Lånte fjer, køb da den ægte
> vare og BUH!
Du køre da også med en Ducati efter aber, af en slaks!

Nej, Hold jer til japanske Plastic ræsere! det ved man hvad er.....

Mvh Emil
Der dog er uden kåben fortiden!

Fra : Freddy Lang

Dato : 01-03-04 01:07

Peter Graff wrote:
> Hvis der er nogen der vil se hvordan en SV 650 S bør se ud, så tjek
> profil på dk fritid.

Hmm... det ser jo slet ikke så tosset ud... (pis, NU bliver jeg fa**** snart
nødt til at få gjort noget ved min egen...)

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Henrik Mønster

Dato : 01-03-04 08:22

"Peter Graff" <peter.graff@fjernoncable.dk> wrote in message
> Hvis der er nogen der vil se hvordan en SV 650 S bør se ud, så tjek profil
> på dk fritid.

Så mangler du bare big bore, turbo, intercooler og NOS!

Den er fin!

M.v.h. Henrik

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 01-03-04 16:53

"Henrik Mønster" <nina.henrik@FJERNmobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Hej Peter

Den blev da fin !

TEL LØGGE med den

Jens B R
RF900

Fra : TheHobbit

Dato : 01-03-04 18:45

Peter Graff wrote:
> Jeg har også uploaded et par billeder af min Racerimaskine.
Den ser jo fin ud... men hvad var der galt med den måde den så ud på før??

Hvor meget står opgraderingen dig i?

/Stephan - DT125, GS500E og CBR600 f3
http://www.dfmc.dk/?id=297