Erfaring med Goetz-motorsport søges :)
Fra : Anders Houmark

Dato : 29-02-04 13:10

Hejsa..
Har fundet en vare på www.goetz-motorsport.de og overvejer at bestille to
styk.. Samlet pris er 99 euro.
Men hvad med porto? Hvor meget er den på, jeg synes ellers jeg har kigget
godt efter, men har ikke fundet noget? Er heller ikke verdensmester til Tysk

Ved i om man kan betale med Visa kort?

På forhånd tak, mvh
--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kim Olsen

Dato : 29-02-04 14:10

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvad med porto? Hvor meget er den på, jeg synes ellers jeg har kigget
> godt efter, men har ikke fundet noget? Er heller ikke verdensmester til

Et klip fra hjemmesiden:

Zahlungsweise: Nachnahme

Bitte haben Sie Verständnis dafür, daß wir Ihnen aus technischen
Gründen in unserem WebShop nur die Bezahlung
per Nachnahme anbieten können!
Die Nachnahmekosten liegen derzeit bei 5,60 ?uro
( 3,60 ?uro Nachnahmegebühr + 2,00 ?uro Zahlkartengebühr )

Sind Sie bereits Kunde bei uns und wünschen per Bankeinzug oder
Kreditkarte zu bezahlen ( siehe Versandbedingungen ) wenden Sie
sich bitte telefonisch an unser
Call-Center, erreichbar von Montag - Freitag 8,00 - 21,00 Uhr,
sowie Samstag von 9,00 -13,00 Uhr
unter der Rufnummer 07476 933 150.

Sollten Sie weitere Fragen zu Ihrer Bestellung haben, steht Ihnen unser
Call-Centerteam zu den o.g. Zeiten selbstverständlich gerne zur
Verfügung.

Kort fortalt: Du kan betale med kreditkort.

I tyskland sender de normalt pr. efterkrav. og her er gebyret ? 5,60

Ring til servicenummeret 07476933150 og spørg til porto og gebyr til udland.

Det plejer faktisk ikke at være så dyrt, når man forudbetaler med Visa. Har
selv prøvet både Louis og Stedler.

Hilsen

Kim Olsen
Geely Boss JL150T-6