Suzuki 400GSX-R
Fra : Vagn Kragelund

Dato : 29-02-04 11:05

Den har ikke været i gang i 2 år.Det har jeg fået nu,men den tager bare
omdregninger som en gal.
Hvad er det som gør det.Er der nogle som kan svare på det.
Hilsen Gammel Nok.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 29-02-04 11:22

> Den har ikke været i gang i 2 år.Det har jeg fået nu,men den tager
> bare omdregninger som en gal.
> Hvad er det som gør det.Er der nogle som kan svare på det.

Tomgangen er alt for høj, eller gaskablet har sat sig fast? Tænk på de
oplagte ting først.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 29-02-04 11:40

"> Tomgangen er alt for høj, eller gaskablet har sat sig fast? Tænk på de
> oplagte ting først.
>
> --
> Mojn Jens Bager Jensen
xxxxxxxxxxxxxxxx

Det gør min også sommetider. men på min er fejlen ved tomgangen.

Men det er svært at indstille på min, for når den er varm kan jeg sagtens
indstille den så den går korrekt, men er den lidt kold kan den ikke holde
sig selv igang, og med choker drukner den, så jeg skal have
justeret/synkroniseret mine karbs i år..

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer

Fra : Ninja Rider

Dato : 29-02-04 21:44

Hejsa

Vagn Kragelund wrote:
> Den har ikke været i gang i 2 år.Det har jeg fået nu,men den tager bare
> omdregninger som en gal.
> Hvad er det som gør det.Er der nogle som kan svare på det.

Hvis gaskablet ligger bare en smugle forkert, kan det nemt være
konsekvensen af det. Hvis du har haft tanken løfetet af, synes jeg du
skulle tjecke det!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja