Fartbegrænser på cbr400rr
Fra : Johnny

Dato : 29-02-04 01:20

jeg har hørt at dette emne har været taget op her inde før.
Det er lidt træls kun at kunne køre 180 km/t når man ved at den kan mere.
Hvad kan jeg gøre

Fra : S.G

Dato : 29-02-04 01:27

> jeg har hørt at dette emne har været taget op her inde før.
> Det er lidt træls kun at kunne køre 180 km/t når man ved at den kan mere.
> Hvad kan jeg gøre

På de tyske motorveje vel?!?!

npget med en lille box man skal købe og smide på, den skulle fjerne
begrænsningerne. Men sikkert en anden der kan uddybe din motorbølle :)

Fra : jess

Dato : 29-02-04 08:36

"S.G" <diller@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

skru kablet af nede ved forhjulet. så kan du dog ikke se hvorstærkt du køre.
men så går
den faktisk et sted mellem 220 og 230 km/t afhænig af din vægt og størrelse.
jeg har en venninde i holbæk der har en magen til

> På de tyske motorveje vel?!?!
>
> npget med en lille box man skal købe og smide på, den skulle fjerne
> begrænsningerne. Men sikkert en anden der kan uddybe din motorbølle :)

mvh.

Jess

Fra : Tommy Fer

Dato : 29-02-04 12:26

"Johnny" <Virgil@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har hørt at dette emne har været taget op her inde før.
> Det er lidt træls kun at kunne køre 180 km/t når man ved at den kan mere.
> Hvad kan jeg gøre

Hej Johnny

Din fartbegrænser er meget simpel. I dit speedometer sidder der en skiver,
der drejer sammen med nålen, når du når 180 kmt, vil den skive køre forbi en
lysdiode der sender lys til en lysfølsom modstand, når du rammer 180kmt, vil
den så afbryde signalet til din CDI box, og den vil tage tændingen fra på 2
cyl.

Du kan gøre 4-5 ting for at modvirke dette. Jeg har selv gjort det mest
fornuftige syntes jeg. (sjovt nok )

1. Du kan tage stikket ud af dit speedometer, såtter en blackbox på til
1000,-
2. Du kan købe en ny ubegrænset HRC Cdi, koster uendeligt hvis du kan finde
en.
3. Du kan købe en kmt til mph konverter, en mekanisk udveksling der gør
speedometer viser i mph. (Nok meget fed for englændere.
4. Du kan adskille dit speedometer, klippe i den plade der køre sammmen med
speedometeret, så den aldrig får brudt lyset selv ved 300kmt
5. (min løsning) Skille speedometer hive hele det print ud, ligge det i en
sperat lystæt box, og montere den igen oppe under front kåben. (her kommer
der nok ikke nogen plade og bryder lyset i vores lukkede kasse)

Hvis du ikke selv har mod på at modificere dit speedo, kan jeg sikker hjælpe
dig Hvis du kommer til lyngby med det /cyklen, så er jeg klar for en
gang pizza og sodavand.

Mvh Tommy Fer
VFR400R (det render mere end 180 (i tysklannd))

Fra : Johnny

Dato : 01-03-04 17:58

Tommy Fer wrote:

> [...]

> gang pizza og sodavand.

> Mvh Tommy Fer
> VFR400R (det render mere end 180 (i tysklannd))

Hej tommy
Tak for tilbudet men hvordan får jeg fat i dig

Hilsen johnny

Fra : Tommy Fer

Dato : 02-03-04 18:05

> Hej tommy
> Tak for tilbudet men hvordan får jeg fat i dig

Som Jacob skriver så har jeg en fin email... bare tryk besvar.

MEN jeg har åbentbart overtrådt et klub reglement, er jeg blevet gjort
opmærksom på... Så vi kan ikke gøre det i Lyngby, men derimod i Rødovre hvor
jeg bor. Der skal ikke meget andet end en superlille stjerneskruetrækker og
en 10 nøgle til.

mvh Tommy Fer

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-03-04 19:36

Tommy Fer wrote:

> Som Jacob skriver så har jeg en fin email... bare tryk besvar.

Æhh, skal der ikke være nospam. før dkfritidmotorcykel.dk?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-03-04 21:35

Virgil@tele2adsl.dk (Johnny) writes:

> Hej tommy Tak for tilbudet men hvordan får jeg fat i dig

Prøv via det der email. Det har jeg hørt at Tommy også bruger

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-03-04 19:40

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> writes:

> Æhh, skal der ikke være nospam. før dkfritidmotorcykel.dk?

Nej, ikke for Tommys vedkommende.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-03-04 19:55

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Nej, ikke for Tommys vedkommende.

Forvirrende

PS. ¤
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-03-04 20:35

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> writes:

> Forvirrende

Næh, man skal bare lade være med at ændre på det. Det er da let (og
helt i overensstemmelse med RFC 1036 :).

> PS. ¤

Dygtigt ...

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-03-04 22:29

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Næh, man skal bare lade være med at ændre på det. Det er da let (og
> helt i overensstemmelse med RFC 1036 :).

Det kan der være noget om

> Dygtigt ...

Jaah
--
mvh Jes Vestervang - møgbeskidt efter at have renset bremsekalipere...

Fra : m.grewy

Dato : 29-02-04 23:30

"Johnny" <Virgil@tele2adsl.dk> wrote in message
> jeg har hørt at dette emne har været taget op her inde før.
> Det er lidt træls kun at kunne køre 180 km/t når man ved at den kan mere.
> Hvad kan jeg gøre

Bare gør lige som Armand , stik en skrue i spedometeret som sørger for at
nålen ikke går så langt om så den slåer fra.

Michael