OT: Vits, småsjofel :-)))
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-02-04 16:32

En handelsrejsende holder i vejkanten med en sammenbrændt bil.
Til alt held kommer en venlig nonne kørende forbi, og hun tager den
handelsrejsendes bil på slæb til det nærmeste værksted.

Vel ankommet til værkstedet siger den handelsrejsende:
Tjah... Normalt når jeg har fået hjælp af fremmede, plejer de at få lov at
vælge tre ting fra mine vareprøver - men eftersom Du er nonne, og at jeg
sælger sexlegetøj er det nok ikke nogen god idé denne gang.

Men nonnen mente nu nok at det kunne være interessant at få sig noget
sexlegetøj, så hun får lov til at vælge tre ting.

Hmmmm... Jeg vil gerne be' om den der gennemsigtige - og så vil jeg gerne
ha' den røde... Og til sidst vil jeg be' om den der forkromede.

Javel, siger den handelsrejsende... Du kan godt få "GlassLover", og du må
også gerne få "Red Devil" - men min thermokande vil jeg altså helst ikke
skille mig af med!

--
Hilsen
Dennis Pedersen