Hvad skal jeg købe?
Fra : Johnny Johansen

Dato : 28-02-04 14:22

Jeg vil ha skiftet olie, filter og tændrør på R6´eren, men hvad skal jeg
bestille? Der tusind filtre og tændrør at vælge imellem!
Hvad for noget olie skal jeg hælde på?

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 28-02-04 14:41

"Johnny Johansen" skrev i meddelelsen

> Jeg vil ha skiftet olie, filter og tændrør på R6´eren, men hvad skal jeg
> bestille? Der tusind filtre og tændrør at vælge imellem!
> Hvad for noget olie skal jeg hælde på?

Iflg. Louis motobase skal du bruge 2,7L SAE10W40 olie ved samtidigt
filterskift.

Jeg kan anbefale at købe enten:
Delo fuldsyntetisk 10W50 med bestillingsnr. 10038906 til 24,95 Euro
Castrol RS4T fuldsyntetisk 10W50 med bestillingsnr 10038201 til 29,95 Euro

Oliefilter
Delo bestillingsnr 10050200 6,45 Euro
Champion bestillingsnr 10050403 7,45 Euro

Kobberringe bestillingsnr. 10002916 1,45 Euro

Tændrør
NGK CR10EK bestillingsnr. 10035030 8,45 Euro*4stk

Forsendelsen koster 6,95 Euro.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Johnny Johansen

Dato : 28-02-04 15:19

Tak skal du ha Kenn :)
Jeg vidste ikke de havde sådan en Motobase?
Den vil jeg da bruge for eftertiden.

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 28-02-04 15:49

> Tak skal du ha Kenn :)

Det var så lidt

> Jeg vidste ikke de havde sådan en Motobase?
> Den vil jeg da bruge for eftertiden.

Ja, det er et nyttigt stykke værktøj. Hvis du udfylder korrekt med hvilken
MC du har, så hæfter de en udskrift af motobasen sammen med fakturaen når du
bestiller.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271