Bestilling hos Louis
Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 28-02-04 02:04

Jeg skal til at bestille lidt varer fra www.louis.de , og får så set at jeg
kun mangler at bestille for yderligere 70 Euro for at blive "Premium gold"
kunde istedet for alm. funcard kunde.

Hvis nogen herindefra mangler et par småting, og gerne vil spare portoen, og
tilmed få de 3% rabat med det samme (det er hvad et alm. fun card udløser),
så er i mere end velkomne til at skrive til mig.

Jeg bor på østsjælland, postnr. 4652, men kan evt. have småting med til Kbh,
da jeg i øjeblikket er på skole.

Se evt. eks. på min hjemmeside http://www.svrider.dk/louis.htm

P.S. Håber ikke jeg støder nogen med dette indlæg.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : NielSV650

Dato : 28-02-04 02:46

"Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> kun mangler at bestille for yderligere 70 Euro for at blive "Premium gold"

Kig evt på et racing verkleidungscheibe fra PUIG. Det er dobbel bobbel og
koster 60 Euro. Mørkt tonet og ser superfedt ud IMHO. De sidste 10euro kan
du købe tændrør eller oliefilter for - du skal nok få det brugt

PS. Venter stadig på gaffelfjedre... :-/

Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 28-02-04 02:52

"NielSV650" skrev i meddelelsen news:c1or16$b0c$1@news.net.uni-c.dk...

> Kig evt på et racing verkleidungscheibe fra PUIG. Det er dobbel bobbel og
> koster 60 Euro. Mørkt tonet og ser superfedt ud IMHO. De sidste 10euro kan
> du købe tændrør eller oliefilter for - du skal nok få det brugt

Ja, det er et fedt kåbeglas, netop derfor jeg bestilte det sidste gang jeg
fik varer (kig evt. på min dfmc profil). Tændrør, de er næsten nye, og
jeg har et oliefilter at ligge.

Jeg syntes ligesom jeg har købt alt det der er behov for, og lidt til endda

> PS. Venter stadig på gaffelfjedre... :-/

Århh, herregud, mon ikke de kommer. Jeg er ikke begyndt at køre endnu, og
den kan da også køre med dem der sidder i nu. Det tager jeg helt roligt.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : NielSV650

Dato : 28-02-04 03:08

> Ja, det er et fedt kåbeglas, netop derfor jeg bestilte det sidste gang jeg
> fik varer (kig evt. på min dfmc profil). Tændrør, de er næsten nye, og
> jeg har et oliefilter at ligge.

Touché

Hvad måtte du slippe for bremseslanger? 150kr/slange? Er de bare immer top
geil?
Skal selv ha, men vil gerne ha dem betrukket, så jeg ved ikke om jeg skal
ofre det sidste og købe dem i DE eller hvad..

10005017 er et godt overtræk hvis du mangler. Jeg købte det dog på tilbud,
og det har det også været siden, så det kommer det nok igen. Ca. 45euro auf
angebote

Niels
S FAU himmelblau

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 28-02-04 03:15

"NielSV650" skrev i meddelelsen news:c1osa8$b5i$1@news.net.uni-c.dk...

> Touché

He he.

> Hvad måtte du slippe for bremseslanger? 150kr/slange? Er de bare immer top
> geil?

Jeg har givet 500,- for allesammen. dvs. 125,-/stk.

> Skal selv ha, men vil gerne ha dem betrukket, så jeg ved ikke om jeg skal
> ofre det sidste og købe dem i DE eller hvad..

Så bliver de også en del dyrere. Eller hvad ?

> [...]
> og det har det også været siden, så det kommer det nok igen. Ca. 45euro

Narrh, jeg har et overtræk som fulgte med da jeg købte maskinen, men den
holder jo i tørvejr, så det er nok nærmere det indoor halløj de har, at jeg
kunne bruge.

Jeg har aldrig haft overtrækket på, men jeg ved det passer. Den stod under
det da jeg hentede den.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : NielSV650

Dato : 28-02-04 03:51

> Så bliver de også en del dyrere. Eller hvad ?

Njaa... 108 euro for forenden (44 for bagbagenden) der hvor jeg bestilte
fjedre. Dertil kommer vist 16,5 for betrækket... :-/
Sådan har det i hvert fald været på eBay og der står ikke lige direkte at de
er betrukket....

Jeg ved bare ikke helt om jeg skal ha tre slanger foran eller bare to
lange....

Niels
S FAU himmelblau

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 28-02-04 08:36

> Jeg skal til at bestille lidt varer fra www.louis.de , og får så set
> at jeg kun mangler at bestille for yderligere 70 Euro for at blive
> "Premium gold" kunde istedet for alm. funcard kunde.

Hej Kenn

Har du regnet med, at du får 250 point pr. 1000 point du har skrabet sammen?
De kan du læse på Louis hjemmeside under Funcard. Altså behøver du kun
skrabe lidt over 4000point sammen, så er guld kortet hjemme. Guldkortet
giver ingen fordele ud over 6 point. Der er ikke rabat på porto som de
ellers lover på hjemmesiden.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 28-02-04 12:56

"Jens Jacob Bager Jensen" skrev i meddelelsen

> Har du regnet med, at du får 250 point pr. 1000 point du har skrabet
sammen?

Får jeg også det når det er en af de varer hvor de giver ekstra point (2000)
?

> [...]
> skrabe lidt over 4000point sammen, så er guld kortet hjemme. Guldkortet
> giver ingen fordele ud over 6 point. Der er ikke rabat på porto som de

Jeg har læst en del på den side. Bl.a. så jeg også at det med gratis porto
som platin kunde kun gælder Tyskland, men det skal jeg nok holde tæt med
Jens

Jeg syntes bare det er surt at være så tæt på at rykke op i næste klasse, at
man så alligevel mangler lidt. Der er da en forskel på om man fremover får 3
eller 6% rabat. Og så er det jo ca. samme nøk der skal til for at komme
videre som platinkunde.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 28-02-04 13:15

> Får jeg også det når det er en af de varer hvor de giver ekstra point
> (2000) ?

Det ved jeg ikke, men måske? Jeg ville klart købe en masse olie til mig
melv, og være sikker på at gå videre som guldkunde, Det batter altså aat få
6 point. Da jeg først var guldkunde gik det hurtigt mod platin. Dette halvår
kommer jeg nok nærmere op på 20.000point! Det hjælper på point'ne når man
køber Rukka tøj....

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 28-02-04 13:28

> Det ved jeg ikke, men måske? Jeg ville klart købe en masse olie til mig
> melv, og være sikker på at gå videre som guldkunde, Det batter altså aat

> 6 point.

Jeg har også selv tænkt tanken at købe lidt ekstra olie, og et filter.Det
foreslog Niels jo også tidligere. Mon ikke at det evt. skulle være til at få
afsat v.h.a. min hjemmeside, såfremt jeg ikke selv når at bruge det inden..

Jeg kan godt forestille mig at det går stærkt med 6%. Derfor er det også mit
første mål, og tæt på at være opnået

> Da jeg først var guldkunde gik det hurtigt mod platin. Dette halvår
> kommer jeg nok nærmere op på 20.000point! Det hjælper på point'ne når man
> køber Rukka tøj....

Ja, men både konen og jeg har beklædningen der skal til nu. Men det kan da
være at jeg på et senere tidspunkt skal have noget læder at køre i.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 28-02-04 13:46

> [...]

halvår
> kommer jeg nok nærmere op på 20.000point! Det hjælper på point'ne når man

Og hvis du købte Rukka til fuld pris, så ville det gå endnu stærkere

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 28-02-04 15:12

> Og hvis du købte Rukka til fuld pris, så ville det gå endnu stærkere

Jeg køber da ikke noget til fuld pris!

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 28-02-04 16:44

Kenn H. Jensen wrote:
> Jeg skal til at bestille lidt varer fra www.louis.de , og får så set
> at jeg kun mangler at bestille for yderligere 70 Euro for at blive
> "Premium gold" kunde istedet for alm. funcard kunde.

Hmm, 70 E er lidt mere end jeg har brug for, men jeg kunne godt bruge et nyt
blinkrelæ. Best. nr. 10032032, så mangler du kun 60 euro!

Jens

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 28-02-04 16:48

"Jens Blaabjerg" skrev i meddelelsen

> Hmm, 70 E er lidt mere end jeg har brug for, men jeg kunne godt bruge et
nyt
> blinkrelæ. Best. nr. 10032032, så mangler du kun 60 euro!

Det er lige akkurat sådan noget jeg har brug for Er du ikke lige flink
at sende en mail med bestillingsnr. og kontaktoplysninger, så har jeg det
hele samlet.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-02-04 17:01

Kenn H. Jensen wrote:
> Jeg skal til at bestille lidt varer fra www.louis.de , og får så set
> at jeg kun mangler at bestille for yderligere 70 Euro for at blive
> "Premium gold" kunde istedet for alm. funcard kunde.

Hej Kenn.

Funcard kunde !, hvorfor er jeg ikke det

Hvorden bliver men det ? , når man udfylder skemaet og kommer til land, er
der kun 2 mulighedder !, Deutschland & Österreich , det kan jeg jo ikke
bruge til noget :-/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 28-02-04 17:16

"Dennis Hellan Pedersen" skrev i en meddelelse

> Funcard kunde !, hvorfor er jeg ikke det

Jamen det er der jo kun 1 til at svare på

> Hvorden bliver men det ? , når man udfylder skemaet og kommer til land, er
> der kun 2 mulighedder !, Deutschland & Österreich , det kan jeg jo ikke
> bruge til noget :-/

Jeg mener at jeg havde et kundenr. fra tidl. bestilling, som jeg satte ind i
formularen, valgte østrig, men skrev vistnok land efter by, således at der i
dit tilfælde vil stå "Haslev, Dänemark" under Wohnort. Sådan ville jeg gøre
det hvis du skal bestille kortet inden bestilling af varer.

Det er ikke så lang tid siden at Jens Jacob Bager Jensen svarede på netop
det, se indlægget i fuld længde her

Her er en forkortet udgave.
"Du tilmelder dig funcard således.

Gennemfør din almindelige bestilling lige ind til det sidste punkt.
Klik på Funcard linket over i venstre side.
udfyld skemaet og sig du kommer fra F.eks. Østrig.
Gå tilbage til bestillingen, og afsend den. Louis folkene er kloge nok til
at gætte at Danmark er det rigtige land, og du får et funcard nogle dage
senere med posten."
Mojn Jens Bager Jensen

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : kim

Dato : 28-02-04 18:44

Jeg havde osse de problemer med at få et Funcard, indtil jeg læste det svar
fra nedenstående, så det prøvede jeg i sidste uge og det har virket uden
problemer, de fandt selv ud af jeg kom fra Danmark. og Jeg modtog kortet før
jeg fik de varer jeg havde bestilt, så det er gået hurtigt.

Hilsen Kim

Fra : Martin Poll

Dato : 28-02-04 23:22

Kenn H. Jensen wrote:
> [...]
> at jeg kun mangler at bestille for yderligere 70 Euro for at blive
> "Premium gold" kunde istedet for alm. funcard kunde.

Jeg kunne godt bruge en kædelås bestillingsnummer 10001855 til 45
tyskerdollaser. KBH paser mig fint.

MVH
Martin Poll
SL1000
DMCN#512
www.martinpoll.dk

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 28-02-04 23:53

"Martin Poll" skrev i en meddelelse

> Hej Kenn
> Jeg kunne godt bruge en kædelås bestillingsnummer 10001855 til 45
> tyskerdollaser. KBH paser mig fint.

Noteret.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 29-02-04 00:03

Jeg regner med at bestille varerne mandag aften.

Her er dem der har bestilt indtil videre.

Jens Blåbjerg
10032032 blinkrelæ 9,95 Euro

Martin Poll
10001855 Abus lås 44,95 Euro

Jeg mangler svar fra en via mail også, og en kammerat har bestilt lidt
småting. Så når jeg målet.

Andre der lige vil nå at have en bestilling med ?

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 01-03-04 23:09

"Kenn H. Jensen" skrev i meddelelsen
> Jeg regner med at bestille varerne mandag aften.
>
> Her er dem der har bestilt indtil videre.

> [...]

Og der er bestilt nu.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271