Toyota previa!!!
Fra : Boesen

Dato : 27-02-04 18:15

Er der nogle i gruppen der ved om der er plads til en Mc i en toyota
previa?
Det drejer sig om den R6'er eller en GSX-R 600! For så kan det være at turen
går til tyskland til sommer

--
Anders Boesen
Aprilia RS125 Extrema

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-04 18:58

He he jeg har været ved at måle da jeg skulle til Tyskerland for at hente en
Kawa ZX9R og det jeg kunne se var at den skulle ind af sidedøren og
kåbeglasset skulle af , men turen blev ikke til noget

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Bo-gsxR

Dato : 27-02-04 19:17

> He he jeg har været ved at måle da jeg skulle til Tyskerland for at hente en
> Kawa ZX9R og det jeg kunne se var at den skulle ind af sidedøren og
> kåbeglasset skulle af , men turen blev ikke til noget

den kan vel komme liggende ind, og så blive rejst op. men den skal jo også
kunne spændes fast til noget.

bo-gsxR

Fra : André T.

Dato : 27-02-04 19:53

>den kan vel komme liggende ind, og så blive rejst op. men den skal jo også
>kunne spændes fast til noget.

Har ingen problemer i min hiace :)

Men i en Previa, vil jeg gætte på den kan komme ind, lidt på skrå,
også rejse den op...

Hvis du ikke har previa'en nu, kunne du vel tage en prøve tur i en
brug tilsalg, og tage hjem og måle højde og bredde på den ?

VH

André T.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434
-------------------©--------------------

Fra : Henrik Mønster

Dato : 27-02-04 23:39

"Boesen" <AndersboesenXXX@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> previa?
> Det drejer sig om den R6'er eller en GSX-R 600! For så kan det være at

Hejsa

En kammerat fik transporteret sin RSV Mille i en previa, jeg var med til at
smide denind i bilen. Kåbeglasset og sidespejlene skulle vist af, ellers var
det fint nok.

M.v.h. Henrik
Kantana MC