NOS
Fra : Denis

Dato : 26-02-04 22:57

Hejsa vil bare høre om der er nogen som har rodet lidt med nos til deres mc,
har lige købt til min!!! nogle gode råd ????

Fra : Brian Sørup

Dato : 26-02-04 23:03

"Denis" <muki@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa vil bare høre om der er nogen som har rodet lidt med nos til
deres mc,
> har lige købt til min!!! nogle gode råd ????

Sørg for den får nok benzin !
--
Brian Sørup
Honda VF 500 FII

Fra : --=Stone=--

Dato : 26-02-04 23:32

"Denis" <muki@stofanet.dk> wrote in message
> Hejsa vil bare høre om der er nogen som har rodet lidt med nos til deres
mc,
> har lige købt til min!!! nogle gode råd ????

Har en kammi, som smed det på hans GSXR1100W ... det gik rivende galt, den
rev 2 sæt kæder, og endte med at smadre bundkaret... fandt aldrig ud af om
det var pga. det noget vilde træk... ??
Han var også selv samme person som klarede at gøre sine stempler ovale,
forde han ville hurtigt hjem fra " Toppen " - han havde lige fået boret
cylinderen op, og havde kørt vel. små 800 km. så holder skidtet sq ikke til
bund gas fra skagen til odder... - der er nu også en grund til at manden
bliver kaldt Phsyco --

det jeg entlig ville sige var at du skal passe godt på med det NOS, hvis du
ikke har en pro til at hjælpe med monteringen osv. det kan blive et dyrt
bekendtskab

--
Steen
CB1100/1200F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 27-02-04 17:15

--=Stone=-- wrote:

> [...]
> skidtet sq ikke til bund gas fra skagen til odder... - der er nu også
> en grund til at manden bliver kaldt Phsyco --

Og nej, det er ikke mig!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 250 (*Til salg*)

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 27-02-04 19:00

> Og nej, det er ikke mig!
>
> --
> Psycho Cowboy
> Suzuki GSX-R 250 (*Til salg*)
> Suzuki GSX-R 600 W
xxxxxxxxxxxxx

Fniiiiiiis

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer

Fra : --=Stone=--

Dato : 27-02-04 21:15

> Og nej, det er ikke mig!
>
> --
> Psycho Cowboy

Det kunne det måske have været... ??? ho ho

Fra : Bo-gsxR

Dato : 27-02-04 19:14

> Hejsa vil bare høre om der er nogen som har rodet lidt med nos til deres mc,
> har lige købt til min!!! nogle gode råd ????

læs alt, alle steder og spørg grundigt før du gør noget ( på div. tunings forumer ).
det kan blive dyrt at "spare" på benzinen.
det her er godt nok en bil-side men de ved en del om nos mv.
http://powerpage.gjelsoe.dk/index.php

er det et vådt eller tørt? hvor har du købt det?
hvor mange ekstra hypper ( dyser ) skal det gi?
hvilken kværn har du?
prøv www.gixxer.com der er også flere med nos der.
kører du på gaden med den? og indstallerer du det selv?
Lyder Meget spændende, glæder mig til at høre hvordan den
kører når den kommer på gaden.
ps. gem flasken lidt, da det ikk her helt lovligt at have gasflasker
ombord uden speciel tilladelse, elv om de ikk er tilsluttet osv.

bo-gsxR

Fra : Børge

Dato : 28-02-04 04:10

Denis wrote:

> Hejsa vil bare høre om der er nogen som har rodet lidt med nos til deres mc,
> har lige købt til min!!! nogle gode råd ????

Ja det duer . . . det er noget det gi'r noget moment

mvh
Børge.