Hvor køber jeg pigmenteret voks??
Fra : Johnny Johansen

Dato : 26-02-04 13:50

Jeg skal ha polret nogen små stenslag op på bundkåben på min blå R6 og vil
om der er nogen der har erfaringer med at bruge pigmenteret voks?
Hvor køber man det henne....kan man få en speciel farve til en R6 blå?

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 26-02-04 14:16

> Hvor køber man det henne....kan man få en speciel farve til en R6 blå?

Hej Johnny

Jeg køber det ved Bildillen. Det koster ca. 120kr for en dunk der holder til
rigtig mange poleringer.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Johnny Johansen

Dato : 26-02-04 16:57

Jeg må fluks til bildillen, så hun kan blive gejlet helt op til det bliver
godt vejr...yeah right!!!

--
"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:wkm%b.4769$Ng5.1510@news.get2net.dk...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-02-04 16:24

Bruger det selv. Kan købes i de fleste biludstyrsbutikker. Men farverne er
ikke specifikke. Den blå, kan bruges til næsten alle slags blå

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Esben Bøll

Dato : 26-02-04 17:23

Nogen der så ved hvor man kan få en voks i gul??
Damens MCer gul og trænger lidt til en ordenlig omgang.

Mvh Esben
Odense

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 27-02-04 07:42

> Nogen der så ved hvor man kan få en voks i gul??
> Damens MCer gul og trænger lidt til en ordenlig omgang.

Hej Esben

Mon ikke du også skal prøve Bildillen eller andre biltilbehørsforretninger
lige son Johnny. Jeg ved godt du efterlyser en anden farve, men alligevel...

Fra : anders majland

Dato : 26-02-04 17:37

> [...]
> voks?
> Hvor køber man det henne....kan man få en speciel farve til en R6 blå?

Hvor i verden holder du til ?

Jeg har en dunk blå stående som jeg fik med mc'en - Sælger harvde været
grundig med at pudse den salgsklar men der er masser tilbage i dunken og
jeg har opgiver at bruge sådan noget

Det udrettet ikke mirakler men hjælper på små ridser.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid