Billeder fra Øksne Hallen ( lidt sent... )~
Fra : --=Stone=--

Dato : 26-02-04 00:44

Jeg har lagt 94 stk op på min home page, så hvis der stadig er nogle som
ikke har fået deres lyster stillet, så er der mulighed for det nu.
Billederne vil være tilgængelig i ca. 14 dage, da jeg skal bruge pladsen til
min homepage senere...

God fornøjelse.

http://users.cybercity.dk/~nmb26010

--
Steen
CB1100/1200F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Peter Graff

Dato : 26-02-04 15:38

Hvorfor er der ingen billeder af den overlækre sv'er med duc kåben som der
stod på Vikings stand. (jeg tror den havde nr. 99)

Med ikke alfor venlig hilsen

Peter Graff

Fra : --=Stone=--

Dato : 26-02-04 22:39

> Hvorfor er der ingen billeder af den overlækre sv'er med duc kåben som der
> stod på Vikings stand. (jeg tror den havde nr. 99)
>
> Med ikke alfor venlig hilsen

puuuhaa det lyder da ikke godt .....

Det er desværrer ikke mig der har tagete billederne, jeg har bare fået dem
tilsendt af en kammi som var på udstillingen, men falder du over et billede
af denne fede sv'er, så send det endlig, så jeg kan dele det med alle ander

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 26-02-04 22:42

> [...]
billede
> af denne fede sv'er, så send det endlig, så jeg kan dele det med alle

Jeg har set den der sv'er og helt ærligt har man set en har man jo set dem
alle .

Men okay den er da pæn nok - jeg er i samme klub som Peter så må hellere
trække i land her

Jens
RF900

Fra : --=Stone=--

Dato : 26-02-04 23:22

> Jeg har set den der sv'er og helt ærligt har man set en har man jo set dem
> alle .

Det er jo ikke helt sandt.... det afhænger helt af om den står original, el.
den er bygget godt og grundigt om
Jeg gir dig ret hvis den står som original....

> Men okay den er da pæn nok - jeg er i samme klub som Peter så må hellere
> trække i land her

okay... det var broderligt ) - jeg har samme mening som dig , ihvertfald
når du hører det ... ho ho ho ...

Men lad os se et billede af denne famøse SV'er så