Track day-i Tyskland/Lausitzring.
Fra : F.Sander

Dato : 25-02-04 11:35

For dem som vil prøve noget andet, og er træt af at når man feks. betaler
for at køre på Padborg--også skal der lige pludselig køre en BMW lorte-bil,
fordi han er venner med egeren.... Kort sagt dårlige danske forhold og støj
grænser....... ingen flag poster m.m.

Mod sat tyske "pro sport" og andre er der ingen løb, dvs. banen er fri for
tre hold fra kl. 8.30. til ca. 17.30, fra kl 19-20 er der åben for alle tre
hold på en gang.
Da jeg ikke havde værret på bane med min 750 i 2 år(2003) tog jeg begynder
holdet, det var godt, vi blev delt op i 7-8 hold, og efter en lille dags tid
kørte vi hurtigt på vores hold, og overhalede de andre hold, så længe det
forgik sikkert var der ingen brok.

Det jeg vil sige, når jeg er færdig med at brokke mig er : prøv en kanon
sikker/ stor / bred bane med rigtige gode forhold ,syd for Berlin ( ca. 7
t. fra grænsen )
Pris 240 Euro- det tåler en samenligning med feks Racing4fun

p.s. man kan købe dæk m.m. mad/drikke.
p.p.s MC køre ikke på ovalen- men í "svingene" .. se link' på sitet.

http://www.msc-lausitzring.de/

Mvh.
Finn S. - har selv bokket 2x2 dage i år.

Fra : Morten dahl

Dato : 25-02-04 12:20

"F.Sander" <rc30@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lorte-bil,
> fordi han er venner med egeren.... Kort sagt dårlige danske forhold og

Lyder godt.. jeg skal da have kigget lidt nærmere på det..

Der er også Oschersleben, der er der åbent X antal søndage om året, så
dukker man bare op... et rent hit ved de lokale, skal nok lige få datoerne
næste gang jeg snakker med Heinz.. (bor 8km syd for banen)

Og i en Sprinter er der 6 timer til vejle..

-
Morten Dahl

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 25-02-04 14:45

De fortjener vist et ekstra kig.....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ronni S?rensen

Dato : 26-02-04 02:27

"F.Sander" <rc30@wanadoo.dk> wrote in message news:<ZS__b.3724$YR7.323@news.get2net.dk>...
> [...]
>
> http://www.msc-lausitzring.de/
>
> Mvh.
> Finn S. - har selv bokket 2x2 dage i år.

Er det de terminer, der hedder motorcykel træning, som vi kan deltage i?

Ronni

Fra : F.Sander

Dato : 26-02-04 10:59

Motorrad-Trainings 2004
21./22.06. EuroSpeedway Lausitz anmelden
16./17.08. EuroSpeedway Lausitz

--------------
De andre dato'r er til deres racer klasser, jeg gætter på de i år også
prøver at lave en 3 dages tur til Most i Tjekkiet, sidste år i Juli blev den
aflyst pga. af for få deltager- desværre- alle sige det er en fed
"natur-beliggende" bane.. til billige penge.

Hvis du tilmelder dig, så får du tre stk papire udskrevet, den ene skal
underskrives og fax' tilbage... Dog er det ikke så vigtig, det kan gøres på
dagen, men betale det bliver du nødtil i forvejen, ellers er du ikke sikker.
der er ca. / 150 deltager, gætter jeg på..

FS

begin 666 trans.gif
`
end