Ledningsdiagram til gsxr400
Fra : Frank E Christensen

Dato : 25-02-04 11:09

Hej allesammen
Nu har jeg et nyt spørgsmål. Nemlig om der er nogen der har et
ledningsdiagram til en suzuki gsxr400rr fra 91. Eller om ledningsnettet er
identisk med en anden model. For jeg vil nemlig gerne have alarm på.
Hvis i ved noget så skriv til mig enten her eller på min mail.

på forhånd tak
Frank

Fra : Ole Lauritzen

Dato : 25-02-04 21:39

"Frank E Christensen" skrev i en meddelelse

> [...]
> identisk med en anden model. For jeg vil nemlig gerne have alarm på.
> Hvis i ved noget så skriv til mig enten her eller på min mail.

Hej Frank.

Efter at have gennemtrævlet nettet, denne NG og
http://www.400greybike.co.uk/ kan det efter min bedste overbevisning ikke
lade sig gøre at få en manual til en GSX R 400 R GK73A/GK76A på andet end
japansk. For nylig prøvede jeg for sjov at bestille den orginale japanske
manual i håb om at der var instruktion i hvordan man selv stillede
karburator og ventiler, og der er da fine billeder af dette m.m. men alle
data og vejledning står på japansk så ...suk!.

I selvsamme manual er der flere meget udførlige ledningsdiagrammer, men igen
på japansk..... men det kan da være du kan bruge den til noget. Jeg skal nok
få den afleveret en af dagene.

Jeg fandt manualen via, http://bibliotek.dk/ søg på
Suzuki*motorcykler*reparationshåndbøger, Den kommer via. Odense Tekniske
Bibliotek og man kan bestille den online, hvorefter der kommer en mail fra
dit lokale bibliotek når den kan afhentes, i mit tilfælde gik der tre dage.

Til jer andre i NG, der kan findes en masse manualer og bøger m.m. til
diverse cykler hvis i mangler, de fleste sikkert på engelsk/dansk

Kom til at tænke på, at jeg så at http://www.sigma-mc.dk/ havde en SP til
salg for 55.000.- (nej jeg tastede ikke forkert) hvor de har monteret en
alarm, måske vil de hjælpe dig.

vh.

Ole

Fra : Frank Christensen

Dato : 26-02-04 09:07

Ole Lauritzen wrote:

> [...]

> salg for 55.000.- (nej jeg tastede ikke forkert) hvor de har monteret en

Hej Ole
Tak for Hjælpen, men jeg kan altså ikke finde den inde på
http://bibliotek.dk/. Hvor er det jag skal søge
"Suzuki*motorcykler*reparationshåndbøger" (altså under hvilken kolonne).
Hvad hedder bogen og hvad hedder forfatteren det kan være det vil hjælpe.
Igen mange tak for hjælpen.
Hilsen Frank

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 26-02-04 18:56

"Frank Christensen" <Frankechristensen@hotmail.com> skrev >

Hvor er det jag skal søge
> "Suzuki*motorcykler*reparationshåndbøger" (altså under hvilken kolonne).
> Hvad hedder bogen og hvad hedder forfatteren det kan være det vil hjælpe.

Alternativt kan du nøjes med at søge på "gsx-r" i titel-feltet. På den måde
får du 19 hits, hvor nr. 14 er den omtalte manual.

--
Hilsen Susanne

Fra : Anders Thorup

Dato : 26-02-04 10:14

Ole Lauritzen wrote:

> Kom til at tænke på, at jeg så at http://www.sigma-mc.dk/ havde en SP
> til salg for 55.000.- (nej jeg tastede ikke forkert) hvor de har
> monteret en alarm, måske vil de hjælpe dig.

Jo du gjorde tastede forkert altså. For den koster 59998kr ifølge deres
hjemmeside.
Men det gør det jo ikke bedre

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX/ Honda VFR 750 Perlemorshvid
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Ole Lauritzen

Dato : 26-02-04 23:35

> [...]

> MVH / Best Regards
> Anders Thorup
> Suzuki GSX 250 EX/ Honda VFR 750 Perlemorshvid

DOH !! ( Homer Simpson lyd)

Det var prisen på Kawaen jeg fik skrevet, men nej det gør det ikke bedre..

Ole