Hvor Køber jeg bolte til kåben?
Fra : Johnny Johansen

Dato : 25-02-04 10:30

Nogen af de bolte der holder mit kåbeglas er lidt falmet!! Er der nogen
steder hvor man kan købe dem??

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : MKS - 74

Dato : 25-02-04 10:57

On Wed, 25 Feb 2004 10:29:38 +0100, "Johnny Johansen"
<ale@tele2adsl.dk> wrote:

>Nogen af de bolte der holder mit kåbeglas er lidt falmet!! Er der nogen
>steder hvor man kan købe dem??

Yamaha-forhandleren ?!? Ellers er der mange steder de sælger sådan
nogle indfarvede tingester i både plastic,aluminium,titanium etc. for
de pyntesyge .

Prøv f.eks : http://www.sayjes.dk/servicep.html

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Brian Laursen

Dato : 25-02-04 20:46

Johnny Johansen wrote:
> Nogen af de bolte der holder mit kåbeglas er lidt falmet!! Er der
> nogen steder hvor man kan købe dem??

SBfiberdesign.dk

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

Hjulløs
http://www.Galtenmc.dk
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : MKS - 74

Dato : 25-02-04 21:03

On Wed, 25 Feb 2004 20:46:09 +0100, "Brian Laursen"
<REMOVEBrian.W@stofanet.dk> wrote:

>SBfiberdesign.dk

Close but no cigar.

http://sbfiberdesign.com og mere specifikt :

http://sbfiberdesign.com/html/forskelligt_ram.html

Generelt er Søren Bjerre's ting dog i den (lidt for) dyre ende IMO.

--
-Michael
Div. billige Aprilia RS250-dele + enkelte andre dele til salg på:

Fra : Brian Laursen

Dato : 26-02-04 22:52

MKS - 74 wrote:

> Close but no cigar.
>
> http://sbfiberdesign.com og mere specifikt :
>
> http://sbfiberdesign.com/html/forskelligt_ram.html
>
> Generelt er Søren Bjerre's ting dog i den (lidt for) dyre ende IMO.

Ups. Godt rettet. Ja sb er lidt for dyr. Han har mange gode ting, men de er
sku lidt dyre.