Erfaringer med mc-tøjbutikken i Søborg?
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-04 15:05

Er der nogen, der har erfaringer med mc-tøjbutikken i Søborg (Kbh.) - Jaguar
Gloveco hedder den vistnok?
De var også repræsenteret på udstillingen i Øksnehallen, og deres priser så
meget rimelige ud.

Priserne var relativt billige - men er kvaliteten OK?

Er der nogen der har praktisk erfaring med deres tøj?

Biker-Torben®
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=154
www.mc-rejser.dk

Fra : Morten O

Dato : 24-02-04 17:11

Biker-Torben® wrote:
> [...]
> priser så meget rimelige ud.
>
> Priserne var relativt billige - men er kvaliteten OK?
>
> Er der nogen der har praktisk erfaring med deres tøj?

Jeg har et sæt i læder (Jaguar), og det har jeg da været yderst tilfreds
med. Jeg skal dog lige nævne at sammenlignings grundlaget er forholdsvis
ringe, da det er det eneste sæt MC-tøj jeg nogensinde har ejet.

Sættet er blevet både crash testet, godt nok ved relativ lav hastighed, og
testet for vandtæthed (og det regnede meget), begge "tests" klarede det
fint.

Den ene test (regnen) var i øvrigt årsag til den anden test (styrtet) ØV
--
Morten O

Fra : Bigfoot-Ranger.dk

Dato : 25-02-04 09:24

jeg købte selv en jakke på messen til 1000kr. den virker som om den er god
og robust..bukserne til jakken kostede 800kr. men den havde de ikke i den
rigtige størrelse på messen, så jeg fik at vide at jeg skulle komme ud i
butikken dagen efter (så kunne jeg også få en kvitering på jakken).. men da
jeg så kom ud i foretningen så havde de lige pludselig glemt mig !! :) der
ville de have 1600kr. for bukserne pudselig... så forklarede jeg dem det som
det var at jeg havde fået at vide at de kostede 800kr. men han holdt på at
han ihvertfald havde sagt 1000kr... sådan forsatte diskusionen.. og det
endte aligevel med at jeg fik mine bukser for 800kr.... det virker lidt som
en "røver" butik, håber ihvertfald aldrig at jeg skal der ud igen pga.
f.eks. en reklamations fejl... det får man sikkert ingen ting ud af...

Ole
GS500E '98
spotter.dk

Fra : Nicolai Fjellerad

Dato : 26-02-04 01:25

> Er der nogen, der har erfaringer med mc-tøjbutikken i Søborg (Kbh.) -
Jaguar
> Gloveco hedder den vistnok?

Jeg købte to par læderhandsker sidste sommer som jeg har været ganke
tilfreds med. Men lidt hustler agtige var de da, men "hustler stilen" gav
mig til gengæld en rabat på 150 kr, da jeg vist nok gav udtryk for at jeg
evt. ville købe et helt sæt tøj hos ham.

Mvh
Nicolai Fjellerad
XJ600s, 01

Fra : Anneli

Dato : 26-02-04 01:29

"Biker-Torben®" <cjs1nfa02XXXX(erstat X'erne og denne parentes med et
snabel-a)sneakemail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har praktisk erfaring med deres tøj?

Jeg har et sæt Jaguar lædertøj, købt brugt, det er fungerer rigtig godt.
Der var ikke beskyttelse i, så jeg har købt løse dele og sat i. Jeg har
dog ikke været væltet med det og det er jo dér det skal bestå prøven :o/

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0)

Fra : jesper

Dato : 26-02-04 14:16

> Er der nogen, der har erfaringer med mc-tøjbutikken i Søborg (Kbh.) - Jaguar
> Gloveco hedder den vistnok?

Man skal sørge for at det er faren der er til stede. Han er til at
handle med, og giver som regel en rimelig rabat hvis man køber en
masse.
Hvis det er de 2 unge der er der, så vend om. De har ingen forstand på
størrelser og hvad de sælger...
De mente at jeg fint kunne passe en XL jakke.... men jeg fandt en M
som jeg selv mente jeg kunne passe...

> De var også repræsenteret på udstillingen i Øksnehallen, og deres priser så
> meget rimelige ud.
>
> Priserne var relativt billige - men er kvaliteten OK?

Jeg vil mene at kvaliteten er bedre end hvad prisen gir udtryk for

> Er der nogen der har praktisk erfaring med deres tøj?

Kører med mit 2. sæt nu.
det første var i læder, og hele sættet stod mig i knap 2000. Det har
jeg været godt tilfreds med og det ligger stadig til reservebrug.
Nu har min kæreste og jeg, hver et goretex sæt.
Det virker også godt, og det ER vandtæt