OT: Lak af hjelm
Fra : Sode

Dato : 22-02-04 23:07

Måske lidt OT men alligevel.

Påtænker at få hjelmen malet efter eget design
men ka' ikke rigtig finde nogen der kan det der.

Kan nogen hjælpe

VH/ Sode

Fra : Freddy Lang

Dato : 23-02-04 03:12

http://www.mehtola.com/

--
Freddy
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 23-02-04 07:46

ja det kan

http://www.cadhelmetdesign.dk/

Bor i Randers

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 23-02-04 10:31

"Sode" <xxsode@has.dk> wrote in message
> Måske lidt OT men alligevel.
>
> Påtænker at få hjelmen malet efter eget design
> men ka' ikke rigtig finde nogen der kan det der.
>
> Kan nogen hjælpe

Prøv ham her, han er ret ret dygtig og endda også ret billig.
http://www.kdj-design.dk/home.html

Thore
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : ls

Dato : 23-02-04 20:54

Husk at en godkendt styrthjelm faktisk ikke må males, forsynes med
klistermærker, o. lign.

Mvh.

Lars.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-02-04 21:07

> Husk at en godkendt styrthjelm faktisk ikke må males, forsynes med
> klistermærker, o. lign.

Så har firmaet der har konstrueret min hjelm været uansvarlige da de mente
at den skulle males sort..

I må man gerne male sin hjelm eller sætte klistermærker på dem. Det er mange
år siden at de tog skade af det. Kig evt. efter i de tråde der har kørt
omkring emnet før i dfm.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Palle

Dato : 24-02-04 09:17

Ingen problemer i det... De bliver malet med vandbaseret maling, så
det er ikke noget problem.

Palle - Med malet potte på ægget

Fra : Sode

Dato : 24-02-04 23:33

Tjaaa det blev jeg ikke meget klogere af

VH/Sode

Fra : Freddy Lang

Dato : 25-02-04 03:25

Sode wrote:
> Tjaaa det blev jeg ikke meget klogere af

Hvorfor ikke? Der er da kommet ikke mindre end tre links til forskellige
hjelm-dekoratører... var det ikke det, du bad om?

--
Freddy
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Sode

Dato : 25-02-04 23:09

Link ???? Hvor

Fra : Freddy Lang

Dato : 27-02-04 03:34

Sode wrote:
> Link ???? Hvor

Øhm... i de tre første reply's der var på dit indlæg?

--
Freddy
Suzuki SV 650 S-K1