Isle of Man?
Fra : Peter Bolwig

Dato : 21-02-04 23:21

I år skal det være. Jeg må til enhver motorcyclists mekka. Isle of Man.
Jeg ønsker at høre fra nogle, der har været der før. Jeg har fundet frem til
at der er 2 løbsserier af en uges varighed. Isle og Man TT i begyndelsen af
juni og Manx Grand Prix i august. Den første er den oprindelige hvor løbene
bliver kørt på moderne cykler med lidt gammelt ind imellem og den sidste er
udelukkkende med lidt ældre klassiske cykler. Til TT løbene er der 75.000
tilskuere/deltagere og til Manx Grand Prix ikke helt så mange.
Hvad skal man vælge hvis man nu er til de lidt ældre cykler? Er Manx Grand
Prix lige så spektakulært som TT løbene? Er det for koldt til at campere
hvis man vælge TT løbene i begyndelsen af juni. Kort sagt er der nogle, der
har noget at sige for og imod den ene eller den anden løbsserie?

Peter Bolwig

Fra : Soren Lindholt

Dato : 23-02-04 00:03

"Peter Bolwig" <bolwig@sek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> har noget at sige for og imod den ene eller den anden løbsserie?

Jeg ved i hvert fald at det gælder om at bestille færge hurtigst muligt,
ellers har du nemlig et år ekstra at tænke i!
De er vist nok ret udsolgte...
JEg ville også gerne derover, der er alle mulige slags ræs dertil, enduro,
cross osv...

Søren

Fra : F.Sander

Dato : 23-02-04 19:45

"Peter Bolwig" > juni og Manx Grand Prix i august. Den første er den
oprindelige hvor løbene
> bliver kørt på moderne cykler med lidt gammelt ind imellem og den sidste
er
> udelukkkende med lidt ældre klassiske
ykler. --------------------------------------------------------------------
------------
Det er nu rigeligt at se på til TT't også af ældre, der er jo en klasse for
dem, at de kun køre på gamle til Manx gp det passer ikke, hvis man har
deltaget i TT't så kan man ikke komme tilbage til Manx' gp der kun er for
amatør.

På en uge kan man ikke nå det hele, det er så snedigt lavet at de to store
klasser, som har størst intresse ligger i hver sin ende af løbs ugen, dog
kan det at værre der i 14 dage blive for meget, da der nok ikke er høj sol
og priserne på pitza m.m. er høje ( måske er de sænket igen nu hvor J.Dunlop
og Hr xxx på gsx1000 er er med mere )

Hvis du sender mig en E-mail privat, skal jeg give dig tlf. nr. på Kent lund
fra silkeborg som har værret der og kørt derover 3-4. Senest i 98.

Mvh. Finn S.

Fra : F.Sander

Dato : 23-02-04 19:47

" ps.

vi kørte til Liverpol i 95 direkte til Steam-packet's færge leje, der er en
vente række, de andre, ældre Englænder, sagde det aldrig er noget problem at
komme med hvis man er i god tid.

FS