Citroen BX 19 Gti
Fra : Allan Bojesen

Dato : 13-03-04 16:25

Hej

Er der en venlig BX-sjæl der kan fortælle mig hvor jeg fylder olie på
gearkassen. Kan ikke finde en prop nogen steder. Gearkassen er type BN47.

På forhånd tak

Allan Bojesen

Fra : Bente og Thormod Mor~

Dato : 13-03-04 18:14

"Allan Bojesen" skrev
> Er der en venlig BX-sjæl der kan fortælle mig hvor jeg fylder olie på
> gearkassen. Kan ikke finde en prop nogen steder. Gearkassen er type BN47.
> På forhånd tak

Baklyskontakten der sidder på gearkassens øvre flade demonteres. Tynd tragt
skal bruges ved påfyldning.

mvh / Thormod

Fra : Allan Bojesen

Dato : 13-03-04 21:24

Bente og Thormod Mortensen wrote:
> Baklyskontakten der sidder på gearkassens øvre flade demonteres. Tynd
> tragt skal bruges ved påfyldning.

Tusind tak.

Tanken havde strejfet mig, men affærdigede den.

Allan Bojesen