Leje af prøveplader
Fra : phk

Dato : 13-03-04 09:52

Jeg har lige akut fået brug for leje af prøveplader.

Skal de leveres tilbage i samme by de er lejet i?

Skal man også smide et eller andet sindssygt beløb i kaution for
prøveplader når det kun er til en trailer/campingvogn?

--
Per, Esbjerg

Fra : Jonas R.

Dato : 13-03-04 10:02

phk wrote:
> Jeg har lige akut fået brug for leje af prøveplader.
>
> Skal de leveres tilbage i samme by de er lejet i?

Da jeg lejede prøveplader til min bil da jeg ik havde fået dem på plader,
var det sådan nogen bare kunne klistre på og smide væk bagefter.

> Skal man også smide et eller andet sindssygt beløb i kaution for
> prøveplader når det kun er til en trailer/campingvogn?

Se ovenfor. Ved så desværre ikke om det er samme slags plader til triler som
det er til bil. Men ingen kaution til bil.

/jonas

Fra : John Sahl

Dato : 13-03-04 10:44

Jonas R. wrote:
> Da jeg lejede prøveplader til min bil da jeg ik havde fået dem på
> plader, var det sådan nogen bare kunne klistre på og smide væk
> bagefter.

Det har de desværre ikke alle steder, blandt andet har de
stadig de gamle almindelige prøveplader her i Roskilde.

> Se ovenfor. Ved så desværre ikke om det er samme slags plader til
> triler som det er til bil. Men ingen kaution til bil.

Nej ikke med klisterprintet, men til almindelig bil er de
normalet plader 1500,- i depositum, hvis du har adresse
i det amt du bor i, ellers er det 2000,- eller 2500,-.....

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Leonard

Dato : 13-03-04 19:34

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>hvis du har adresse
>i det amt du bor i,

ellers bor man der vel ikke?
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : John Sahl

Dato : 13-03-04 21:23

Leonard wrote:
> ellers bor man der vel ikke?

DOH, der skulle selvfølgelig have stået:

Hvis du har adresse i det amt du vil leje pladerne i