www.bilsyn.dk
Fra : Thomas

Dato : 12-03-04 01:17

Hej NG

Er der problemer med www.bilsyn.dk ? Jeg har tastet 2 brugte biler ind fra
bilbasen der lige skulle være synet. Men der står bare "Dette projektark
indeholder ikke nogen data". Begge biler starter med VT, kan der være en
fejl netop ved den kombination? Siden virker fint med andre plader jeg
taster ind

Mvh

Thomas

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 12-03-04 01:34

On Fri, 12 Mar 2004 01:16:48 +0100, "Thomas"
<bambanosREMOVE@hotmail.com> wrote:

> [...]
>indeholder ikke nogen data". Begge biler starter med VT, kan der være en
>fejl netop ved den kombination? Siden virker fint med andre plader jeg

Hmm, er VT ikke så ny at man kunne formode at pladerne er kommet på
efter bilen er synet?
Det går jeg i hvert fald ud fra er tilfældet med min bil, som også har
en rimelig "ny" kombination.

/Tommy
1985 Saab 9000 Turbo16
http://fotoarkiv.com/gallery/saab/

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 12-03-04 07:53

Det kan være bilerne er synet under deres gamle reg.nr., og nu kører med nye
plader. Alternativt er der formentlig en vis opdateringstid på systemet. Det
er jo det offentlige

MVH Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 08:20

"Klaus Rejkjær" <rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Alternativt er der formentlig en vis opdateringstid på systemet. Det
> er jo det offentlige

Nope :)

Jeg solgte min tidligere Kadett u/syn. Derfor skulle den synes for at kunne
omregges. Samme dag som den kørte igennem synshallen, kunne jeg se
resultatet på bilsyn.dk

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A

Fra : Mogens...

Dato : 12-03-04 18:10

On Fri, 12 Mar 2004 08:19:45 +0100, "Bjørn" <bjorn[at]opelpower.dk>
wrote:

>Jeg solgte min tidligere Kadett u/syn. Derfor skulle den synes for at kunne
>omregges. Samme dag som den kørte igennem synshallen, kunne jeg se
>resultatet på bilsyn.dk

Du har sgu ret!

1 1 Til ejeren af Opel Omega, reg.nr. OO 3.0i-24
2 2 Den 11. marts 2004 kl. 08.27 har vi periodesynet Deres køretøj med
følgende resultat:
3 3 Køretøjet er godkendt
4 10 BREMSEKONTROL
5 12 Driftbremse : i orden
6 14 MILJØKONTROL

/Mogens

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 12-03-04 09:07

Klaus Rejkjær wrote in dk.fritid.bil:

> Det kan være bilerne er synet under deres gamle reg.nr., og nu kører med
> nye plader. Alternativt er der formentlig en vis opdateringstid på
> systemet. Det er jo det offentlige

Jeg fik på et tidspunkt at vide at dataerne fra SBI's interne database
bliver dumpet ud i den offentligt tilgængelige med en times intervaller så
opdateringstiden er næppe problemet her.
Tilgengæld er den nok højst sandsyligt synet under sit gamle reg.nr. men det
er da bare udbede synsrapporten så kan man jo let se det. Også hvis den er
synet uden plader - for så bliver det rigtigt svært at finde den på
www.bilsyn.dk.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

"All suspects er guilty. Period! Otherwise they wouldn't be suspects!"
-- Bill Farmer as Announcer to 'Troops'