Nåh !! så meget kan man ikke tune en ford ~
Fra : martin

Dato : 11-03-04 11:31

Hej
Jeg står og manger en ( eller 2 ) motorblok til min gamle ford.

såå. hvis der er nogen der ved hvor man kan skaffe gamle ford-dele, er jag
da interseret
i at lige høre fra jer.
På forhånd tak.

Med venlig hilsen Martin

P.S.
Jeg ved godt at det her er "borderline" til dk.marked.privat.bil.
men der er ingen der her reageret på K: ford kent motor:

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 11-03-04 18:04

"martin" <martin@hotmail.com> wrote in message
> Hej
> Jeg står og manger en ( eller 2 ) motorblok til min gamle ford.
>
> såå. hvis der er nogen der ved hvor man kan skaffe gamle ford-dele, er jag
> da interseret

Og du har vel prøvet hos en ophugger ??

Mvh. Jesper

Fra : martin

Dato : 12-03-04 07:40

"Jesper Sørensen" <jesper@nomail.dk> wrote in message

> "martin" <martin@hotmail.com> wrote in message

> Og du har vel prøvet hos en ophugger ??
>
> Mvh. Jesper

Jeps det kan du tro, men der kan jeg ikke rigtigt finde noget. :-/

Fra : TGD

Dato : 11-03-04 22:55

"martin" <martin@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg står og manger en ( eller 2 ) motorblok til min gamle ford.
>
> såå. hvis der er nogen der ved hvor man kan skaffe gamle ford-dele, er jag

www.dataophug.dk

<KLIP>