Skift af forstole...?
Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-03-04 22:50

Ja, min kære Mondeo er jo mærket af årene og alle disse kilometer den har
kørt....derfor er forsæderne blevet noget bløde i det, og jeg er derfor på
udkig efter et par nye.... Men hvordan med udskiftningen? Er der nogen der
nogen gode fifs/vejledninger osv.....? Eller er det bare at klø på...?

Har set vejledningen til Sierra'en på gruppens hjemmeside.......

--
Mvh Jacob
P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, standard, Mondeo 1.8......

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 14:03

> [...]
> nogen gode fifs/vejledninger osv.....? Eller er det bare at klø på...?
>
> Har set vejledningen til Sierra'en på gruppens hjemmeside.......

Hvis nu ikke betrækket fejler nogt hvorfor nøjes du så ikke bare med at
skifte sædepolstringen dvs. selve hynden?
Det har jeg gjort flere gange på udtjente sæder, det er faktisk ret nemt.
En ny sædeplostring er ikke ret dyr. Til en Golf IV koster det ca. 300 kr.
og ca. 400 kr til et Recaro.
Jeg kender dog ikke lige til Mondeo, men jeg tror at princippet er ens på
det fleste alm. biler.

Når sædet er ude tager det kun en times tid på et VW sæde, du har ved samme
lejlighed mulighed for at vaske betrækket inde du sætter det på igen.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 12-03-04 14:22

> [...]
samme
> lejlighed mulighed for at vaske betrækket inde du sætter det på igen.

Jow...det var da også en mulighed...men hvor får man fat i ny
sædepolstring.....?

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 14:28

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev i en
meddelelse

> samme
>
> Jow...det var da også en mulighed...men hvor får man fat i ny
> sædepolstring.....?

Ved den lokale Ford forhandler, de fåes helt sikkert som reservedel.
Bor du tæt på "das Vaterland" er der nok nogle penge at spare.

/Claus

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 12-03-04 14:35

> [...]
> >

> Ved den lokale Ford forhandler, de fåes helt sikkert som reservedel.
> Bor du tæt på "das Vaterland" er der nok nogle penge at spare.

Yessir, det er taget til efterretning....tak for'ed