HUSK! At se René Karusel i "Profilen" på D~
Fra : Henrik B.

Dato : 10-03-04 19:16

Rådet For Større Færdselsikkerheds chef, René La Cour Sell er i aften gæst i
"Profilen" på DR1.

Som de siger i teaseren: "René La Cour Sell er stærk modstander af at sætte
hastighedsgrænserne op. Han er selv taget for at køre for stærkt".
Go' fornøjelse.

M.v.h.

P.S.: Det eneste positive ved dén mand, er vist det faktum at han kører
Saab. )

Fra : Henrik B.

Dato : 10-03-04 19:21

Henrik B. wrote:
:: Rådet For Større Færdselsikkerheds chef, René La Cour Sell er i
:: aften gæst i "Profilen" på DR1.

Hér er hvad der siges: "

Han er selv blevet snuppet for at køre for stærkt. Men det får ham ikke til
at forsvare det stigende speedertryk i trafikken. Og han kalder det dybt
forkasteligt når de kongelige lægger sig i spidsen med 160 km/t. Direktør i
Rådet for Større Færdselssikkerhed René la Cour Sell er gæst hos Kurt
Strand - og svarer på lytter- og seerspørgsmål i RadioProfilen på P1 kl.
22.15."

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 19:26

> Hér er hvad der siges: "

Manden er en klaphat.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 10-03-04 19:33

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Manden er en klaphat.

Helt enig. Se P.S.

M.v.h.

Fra : Leonard

Dato : 10-03-04 19:57

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>P.S.: Det eneste positive ved dén mand, er vist det faktum at han kører
>Saab. )

Nå, sidst jeg snakkede med ham kørte han i Volvo.
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Henrik B.

Dato : 10-03-04 20:01

Leonard wrote:
:: "Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:
::
::: P.S.: Det eneste positive ved dén mand, er vist det faktum at han
::: kører Saab. )
::
:: Nå, sidst jeg snakkede med ham kørte han i Volvo.

DR viste en lille forfilm i går omkring programmet, der skulle være vist i
aften. Hér startede "han" bilen mellem sæderne.

M.v.h.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-03-04 20:05

Henrik B. wrote:

> DR viste en lille forfilm i går omkring programmet, der skulle være
> vist i aften. Hér startede "han" bilen mellem sæderne.

Det kan jo være det er en lånebil, medens hans egen er på værksted og få
udbedret skaden fra forleden dag ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-03-04 14:39

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message

> Det kan jo være det er en lånebil, medens hans egen er på værksted og få
> udbedret skaden fra forleden dag ?

Nejnej - den er inde og få resat fartskriveren..