? om benzinfilter Golf II
Fra : Gert

Dato : 10-03-04 17:43

Hej alle i kloge hoveder

jeg går og bikser med at klargøre en import Golf II 1,8 i Bistro1987 til
syn/afgifts vurdering.
bremser mm er fikset, så nu mangler der kun de almindelige service ting så
som olie, tandrem og lign.

men nu er det sådan at jeg aldrig før har pillet ved et i system på en Golf,
og der er jo en anelse forskel på
benzinfilter på en almindelig karburator bil og så en indsprøjt.
er der noget jeg skal være opmærksom på når jeg skifter filter ? både før og
efter ??

Mvh
Gert Ringholm Møller
Golf II 1,8 1986. Golf 1,8i 1987. Ford P7 17M V4 1971
www.classic-ford-bornholm.dk www.lynghoy.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 20:09

Bare du vender det rigtigt, der er en pil på som skal pege mod motor/kaburator så
kan du ikke lave noget forkert!

Jes

"? om benzinfilter Golf II"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : Gert

Dato : 10-03-04 20:33

<Jes> skrev i en meddelelse
> Bare du vender det rigtigt, der er en pil på som skal pege mod
motor/kaburator så
> kan du ikke lave noget forkert!
>
> Jes

tak for det , jeg satte det nye som det gamle sad. så det skulle ikke
være helt tosset
og der kom også liv i dytten uden probs efter skiftet

men jeg har så selv en bemærkning til andre der ikke har rodet med ind
sprøjt før.
HUSK!!! at systemet er under tryk, jeg fandt ud af det på den hårde måde,
bvader!! :-/