Billig forskring
Fra : Zeki

Dato : 09-03-04 19:11

Håber dette er den rette NG.

Hvad kan anbefales?
Jeg søger uden kasko, har haft kørekort i seks år, er 33 år gammel og har
lige købt en brugt Toyota Camry til 15.000 (min første bil).

mvh Zeki

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 09-03-04 19:16

"Zeki"

> Håber dette er den rette NG.

> Hvad kan anbefales?
> Jeg søger uden kasko, har haft kørekort i seks år, er 33 år gammel og har
> lige købt en brugt Toyota Camry til 15.000 (min første bil).

Spørgsmålet er oppe at vende nærmest hver uge. Det er faktisk umuligt at
svare på, men som udgangspunkt, så er de store "Tryg", "Topdanmark" etc. de
dyreste for nybegyndere. Og det er du stadig som 33-årig.

Vh

Morten

Fra : Zeki

Dato : 09-03-04 19:19

Tak for svaret.

Jeg har tjekket www.gf-forsikring.dk og de tager 9700 om året. Lyder det som
meget eller lidt?

mvh Zeki

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 09-03-04 19:21

"Zeki" <zeki@nospam.dk> wrote in message

> Jeg har tjekket www.gf-forsikring.dk og de tager 9700 om året. Lyder det
som
> meget eller lidt?

Jeg giver 10.000 som nybegynder, 25 år, for både ansvar og kasko for en bil
til 175.000. Så ja; det lyder lidt for dyrt. Men regn med at skulle slippe
ca. halvdelen af bilens værdi første år.

Vh

Morten

Fra : Zeki

Dato : 09-03-04 19:24

Hvilket selskab har du?

mvh Zeki

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 09-03-04 19:26

"Zeki"

> Hvilket selskab har du?

Den er forsikret gennem en mægler, der forsikrer for lloyds i London, men de
har desværre kun det ene tilbud med inkl. kasko, hvor man skal være 25 år.
Så det passer perfekt til mig, men ikke til dig, hvor du ikke skal have
kasko. Derfor...søg lidt rundt, ring til de forskellige...

Vh

Morten

Fra : TGD

Dato : 09-03-04 22:40

"Zeki" <zeki@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Håber dette er den rette NG.
>
> Hvad kan anbefales?
> Jeg søger uden kasko, har haft kørekort i seks år, er 33 år gammel og har
> lige købt en brugt Toyota Camry til 15.000 (min første bil).

Tjek evt. via din fagforening (hvis du er medlem), har du StK overenskomst
kan du skaffe en meget billig forsikring.

Ellers se om der er nogen aftaler med din arbejdsplads.

Har FAIR og det var det billigste jeg kunne finde, 9500 ansvar skulle også
have mine andre forsikringer derover - men det var også billigere -

Men ellers tjek COOP forsikring de vil forsikre min kadett til 6500 kr
ansvar, lige indtil de hørte om de gule plader.

Jeg var 25 år da heg tjekkede og var "nybegynder"