Så fik jeg læder bagsæder :)
Fra : Jonas R.

Dato : 09-03-04 18:19

Købte to org. lædersæder til min s2 for nyligt til 1500 kr og de var i
rigtig pæn stand, nu har jeg så lige fået mig et sæt bagsæder fra ebay til
202 euro ...

Det er sq helt iorden at slippe omkring 3000 kr for læder sæder, det er dog
ikke inkluderet fragt fra tyskland samt at det ene forsæde skulle have
rettet en pude ud, men alt i end det nok på omkring 4500 kr ... Det er da
helt ok...

Anyways nogen som kender en god metode til at give læderet en god omgang
altså vask etc.?

/Jonas

Fra : P. Blom

Dato : 09-03-04 18:31

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt ok...
>
> Anyways nogen som kender en god metode til at give læderet en god omgang

Se www.bmwe30.dk under DIY. Der er en guide til genopfriskning af læder!

/Patrick

Fra : Jonas R.

Dato : 09-03-04 19:00

"P. Blom" <patrick@kaffekrogen.dk> wrote in message
SNIP

Se www.bmwe30.dk under DIY. Der er en guide til genopfriskning af læder!

Cool jeg takker ;)

Fra : Thomas Krath

Dato : 09-03-04 21:18

> Se www.bmwe30.dk under DIY. Der er en guide til genopfriskning af
> læder!
>
> Cool jeg takker ;)

Alternativt kan du købe læderrens samt lædercreme hos din lokale
møbelhandler - det har jeg gjort (hos Ide møbler) og det virker ok :)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide