Den ny 407 - Nogle der kender priserne?
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 08-03-04 19:12

Hej alle

Vi søger stadig efter bil... Det er ikke blevet lettere efter firmaet har
sat begrænsninger op mht mærke og pris. Det selvom det ikke er en firmabil,
men sådan er personalepolitikken for konsulenter altså.

Mærkerne der er til rådighed er

Ford
Peugeot
Renault

Alle ovenfor må koste indtil 350k.

Vi havde ellers prøvekørt lidt Citroen og Mazda 6, og var egentlig faldet
for 6'eren men, firmaet vil det anderledes.

Det skal ikke være en Mondeo, så der er ikke så meget tilbage. Vi tøver med
at købe en 406 alene af følgende grund: Dens arvtager kommer til sommer, og
sammenlignet med den har 406'erens design ikke meget at byde på. Spørgsmålet
er bare: Hvad kommer den nye 407'er til at ligge på prismæssigt?

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh

Morten Holberg.

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-04 19:41

Morten Holberg Nielsen wrote:
:: Hej alle
::
[...]

Det skulle vel aldrig være en japansk koncern? De plejer at have sådanne
latterlige holdninger omkring firmabiler.

M.v.h.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 08-03-04 19:51

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skulle vel aldrig være en japansk koncern? De plejer at have sådanne
> latterlige holdninger omkring firmabiler.

Det er ikke køb af firmabil. Det er køb af en privat bil. Man kan mene hvad
man vil, men sådan er personale politikken altså.

Og nej, ikke japansk. Hvis det var japansk havde ingen af de 3 mærker jeg
nævnte nok ikke været repræsenteret

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 08-03-04 19:56

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote in message

> Det er ikke køb af firmabil. Det er køb af en privat bil. Man kan mene
hvad
> man vil, men sådan er personale politikken altså.

Det lyder til gengæld noget mærkeligt; en firmabil er vel én, som man
beskattes af, ikke betaler benzin til osv? Er det en helt privat bil, som du
også selv betaler forsikring på osv?

Vh

Morten

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 08-03-04 20:06

"Morten Højgaard Roth" <mhroth@ruc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det lyder til gengæld noget mærkeligt; en firmabil er vel én, som man
> beskattes af, ikke betaler benzin til osv? Er det en helt privat bil, som

Jep. Men det er ikke det interessante her. Mit spørgsmål gik på om der var
nogle som kendte priserne på den ny 407?

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 08-03-04 20:09

"Morten Holberg Nielsen"

> Jep. Men det er ikke det interessante her. Mit spørgsmål gik på om der var
> nogle som kendte priserne på den ny 407?

E.B. skriver:

"Priserne er ikke kendt endnu - men 407 bliver ikke billig, blot billigere
end Audi A4, BMW 3-serie og Mercedes C."

Så du skulle kunne få den til 350.000, i hvert fald 1,8'eren.

Vh

Morten

Fra : MA

Dato : 08-03-04 21:23

> Jep. Men det er ikke det interessante her. Mit spørgsmål gik på om der var
> nogle som kendte priserne på den ny 407?

Hvis man ser på http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2199 koster
en Peugeot 407 XR 1.8 ? 24.000, 407 XR HDi 1.6 ? 28.200 med en merpris på ?
1.700 for SW modellen. Peugeot 407 XS 2.0 koster ? 27.750 og Peugeot 407 XT
3.0 V6 ? 39.050. Dette skal sammenlignes med en Peugeot 307 SW 2.0 der
koster ? 27.530.

Venligst
- MA

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 08-03-04 19:52

Henrik B." skrev:

> Det skulle vel aldrig være en japansk koncern? De plejer at have sådanne
> latterlige holdninger omkring firmabiler.

Jeg tror, det gælder mange steder. Kald det bare "latterligt", men de gør
det jo ikke for at genere de ansatte; det handler vel om penge på bundlinjen
i form af rabatter med udvalgte forhandlere etc.

Vh

Morten

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-04 20:01

Morten Højgaard Roth wrote:
[...]

Jeg tænker hér på bl.a. Sony, som har haft regler ang. deres konsulenter.
Var du alm. salgskonsulent, måtte du max. køre i en 1,8-liters. Var du
regionschef, var det 2,0 (mener jeg). Og salgschefen måtte køre i en
2,5-liters. Alt ialt totalt latterligt og noget typisk japansk.

Ang. dit firma, kan jeg ikke se, hvordan firmaet skal kunne bestemme,
hvilken bil du køber/kører, når det er din egen bil og altså ikke en
firmabil.

M.v.h.

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 08-03-04 20:04

"Henrik B."

> Ang. dit firma, kan jeg ikke se, hvordan firmaet skal kunne bestemme,
> hvilken bil du køber/kører, når det er din egen bil og altså ikke en
> firmabil.

Nu var det nok den anden Morten, som du skrev til, men enig - hvis hans bil
er helt privat, er det da komplet latterligt. Jeg kan ikke forestille mig,
at den er helt privat; i så fald er det vel tangerende til at være ulovligt
med de krav.

Vh

Morten

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 08-03-04 20:07

> [...]
> er helt privat, er det da komplet latterligt. Jeg kan ikke forestille mig,
> at den er helt privat; i så fald er det vel tangerende til at være

Lad det nu ligge folkens

Mit oprindelige spørgsmål gik på om nogle kendte prisen på den nye 407'er?

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-04 20:14

Morten Holberg Nielsen wrote:
:: Lad det nu ligge folkens
::
:: Mit oprindelige spørgsmål gik på om nogle kendte prisen på den nye
:: 407'er?

De er ikke frigivet endnu. Mit gæt er dog: Dyr. D.v.s. et prishop i forhold
til 406.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 14:38

> Lad det nu ligge folkens

Hvorfor ?

Du bragte de selv til torvs. jeg synes også at det er en meget underlig
regel, hvis ikke firmaet betaler til bilen eller dens drift.
Hvis du bare modtager statens takst fra din arbejdsgiver, og selv betaler
for bilen og driften finder jeg det meget underligt at du ikke må købe dig
en Mazda 3.
Mere præsentabel bil er da svært at finde blandt dem de har tilladt.

Nu må du ryste op med årsagen, folk er nysgerrige (incl. mig selv) og der
kunne jo være en god, fuldt acceptabel årsag :)

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 14:45

> Lad det nu ligge folkens

Sådan fungerer det ikke helt i nyhedsgrupper. Et spørgsmål afføder ofte en
lang og uforudsigelig debat, som ikke svarer på det stillede spørgsmål.

Derimod kan du være sikker på, at der nok skal komme at svar, når der er
nogen, der kender det.

Regn med en klar prisstigning - måske på 12 procent. Det er et gæt.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 14:57

> Sådan fungerer det ikke helt i nyhedsgrupper. Et spørgsmål afføder ofte en
> lang og uforudsigelig debat, som ikke svarer på det stillede spørgsmål.

Du beslutter naturligvis selv. hvad du gider at svare på...

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 09-03-04 17:42

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse

> Du beslutter naturligvis selv. hvad du gider at svare på...

Jep, og hvad mon "lad nu det ligge folkens" betyder?

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 22:48

> Jep, og hvad mon "lad nu det ligge folkens" betyder?

At et eller andet er "skummelt" :)

/Claus

Fra : Henrik B.

Dato : 09-03-04 22:56

[...]
:::
::: Du beslutter naturligvis selv. hvad du gider at svare på...
::
:: Jep, og hvad mon "lad nu det ligge folkens" betyder?

Hmmm....at du lader en arbejdsgiver diktere nogle, for arbejdets udførelse,
tåbelige regler.

M.v.h.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 10-03-04 00:05

> [...]
> :: Jep, og hvad mon "lad nu det ligge folkens" betyder?
>
> Hmmm....at du lader en arbejdsgiver diktere nogle, for arbejdets

Men du kan da være ligeglad?

Jeg vil egentlig ikke kommentere det mere. Du er den eneste der konstant
vender tilbage til det. Men lad nu det ligge

Tak til alle dem som svarede på det jeg spurgte om.

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 00:25

> Jeg vil egentlig ikke kommentere det mere. Du er den eneste der konstant
> vender tilbage til det. Men lad nu det ligge

Lad nu det ligger - Er det dit valgsprog ?

Du bragte det selv til torvs.
Jeg synes det er barnligt at du efter at have vagt så manges interesse ikke
vil løfte sløret for baggrunden bag udelukkelsen af en række bilmærker. :)
Er du flov over din arbejdsplads og deres på dette område tåbelige regler ?

/Claus

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 10-03-04 16:11

> Lad nu det ligger - Er det dit valgsprog ?

Nej. Ikke hvad jeg ved af. Jeg gentog det bare til dem som ikke havde
forstået det første gang.

> Du bragte det selv til torvs.

Jep. Og det var der en grund til. Se længere nede.

> [...]
> Er du flov over din arbejdsplads og deres på dette område tåbelige regler
?

Jeg syntes ikke det er barnligt. Og jeg tror ikke jeg har vagt så manges
interesse. Måske højst 2. Folk har forhåbentligt mere interessante ting at
tage sig til

Jeg skrev det _udelukkende_ for at komme dem i forkøbet, som ville foreslå
alternative mærker såsom alfa, mazda, toyota osv osv. Desuden har jeg løftet
sløret. Det er personalepolitik. Ikke noget odiøst i det

Og nej, jeg er ikke flov over min arbejdsplads. Derimod er jeg meget glad
for den og min stilling i særdeleshed.

Fra : Deaster

Dato : 10-03-04 15:28

Morten Holberg Nielsen wrote:

> Men du kan da være ligeglad?

Nøhh.

> Jeg vil egentlig ikke kommentere det mere. Du er den eneste der
> konstant vender tilbage til det. Men lad nu det ligge

Men under alle omstændigheder, den nye 407 kommer til at ligge på ca 290K
for den billigste.

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : Henrik B.

Dato : 10-03-04 18:53

[...]

Geeeeez, man skulle tro at du var Agent 007.....

M.v.h.

Fra : Peter G C

Dato : 08-03-04 20:10

"Morten Højgaard Roth" <mhroth@ruc.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Jeg kan ikke forestille mig,
> at den er helt privat; i så fald er det vel tangerende til at være
ulovligt
> med de krav.

Hvorfor ulovligt?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-04 20:15

Peter G C wrote:
:: [klip]
::
::: Jeg kan ikke forestille mig,
::: at den er helt privat; i så fald er det vel tangerende til at være
::: ulovligt med de krav.
::
:: Hvorfor ulovligt?

Lad mig omformulere: En virksomhed vil ikke kunne fyre en medarbejder
begrundet i privatbilsvalg - heller ikke selvom den bruges i firmaregi.

M.v.h.

Fra : Peter G C

Dato : 08-03-04 20:28

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Lad mig omformulere: En virksomhed vil ikke kunne fyre en medarbejder
> begrundet i privatbilsvalg - heller ikke selvom den bruges i firmaregi.

Jo, hvis det fremgår af ansættelsesaftalen.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 08-03-04 20:15

"Peter G C"

> Hvorfor ulovligt?

Det er forståeligt med præsentabelheden. At man har slips på osv. Men
ligefrem at vælge "stilen" ud fra tre bilmærker svarer vel til, at man
siger, at man ikke må gå med lyseblå skjorter etc., og at de ikke må være af
silke etc. Det er da mærkelig logik.

Vh

Morten

Fra : Peter G C

Dato : 08-03-04 20:09

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Ang. dit firma, kan jeg ikke se, hvordan firmaet skal kunne bestemme,
> hvilken bil du køber/kører, når det er din egen bil og altså ikke en
> firmabil.

I nogle brancher stiller man krav om, at den ansatte komme i en præsentabel
bil.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-04 20:16

Peter G C wrote:
:: [klip]
::
[...]

Sikkert, men hér er der tale om mærkebegrænsning. Så kan det altid
diskuteres om de nævnte mærker går som "præsentabel".

M.v.h.

Fra : Peter G C

Dato : 08-03-04 20:29

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Sikkert, men hér er der tale om mærkebegrænsning. Så kan det altid
> diskuteres om de nævnte mærker går som "præsentabel".

LOL - enig.

Det jeg har hørt om der blot at man skal køre i en "pæn" bil

/Peter

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-04 20:55

Peter G C wrote:
:: [klip]
::
[...]

*GGG*

M.v.h

Fra : Peter G C

Dato : 08-03-04 21:02

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> :: Det jeg har hørt om der blot at man skal køre i en "pæn" bil
>
> *GGG*

Jeg er ikke selv underlagt en sådan klausul

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-04 21:17

Peter G C wrote:
[...]

Endnu meget mere: *GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*

M.v.h.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 08-03-04 20:15

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:404cb768$0$13964$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> er bare: Hvad kommer den nye 407'er til at ligge på prismæssigt?

Træls.... Har hørt omkring de 360.000 for en HDI og 2,0i.

-M

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-04 20:19

Morten Lorenzen wrote:
[...]

Det er jo klart, når de i forvejen kører med dumpingpriser på 307 og 406. Og
de er nødt til at få priserne op inden den 01.01.05 - iflg. EU.

M.v.h.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 08-03-04 20:23

> [...]
firmabil,
> men sådan er personalepolitikken for konsulenter altså.

Hvis firmaet bare har en nogenlunde flådeaftale, så burde du komme langt i
den klasse for 350.000 kr. "Vi" gav 305.000 kr for en spritny(facelift) Alfa
156 2,0JTS Lusso. Og 275.000 kr. for en ny Mondeo 2,0 sedan. --> Forøvrigt
en forrygende bil.

-M

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 09-03-04 18:26

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Alfa
> 156 2,0JTS Lusso. Og 275.000 kr. for en ny Mondeo 2,0 sedan. --> Forøvrigt

Jep. Det er et slaraffenland, men firmaet lader til at stå fast... Så ingen
alfa eller 6'er :(

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 09-03-04 19:31

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:404dfe1e$0$13977$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jep. Det er et slaraffenland, men firmaet lader til at stå fast... Så
ingen
> alfa eller 6'er :(

Prøv lige en Mondeo 2,0 på et tidspunkt. - Den virker efter min mening
"friskere" end 156'eren.

-M

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 10-03-04 00:09

> [...]
> ingen
>
> Prøv lige en Mondeo 2,0 på et tidspunkt. - Den virker efter min mening

Tror den koster lige i overkanten i Trend-versionen som diesel. Omkring
370.000 dkr.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-03-04 20:44

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:404e4ea8$0$13954$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Tror den koster lige i overkanten i Trend-versionen som diesel. Omkring
> 370.000 dkr.

Hvor mange firmabiler har I?
I kan SAGTENS presse forhandlerne ned i priser, uden problemer, hvis bare I
har et fåtal antal firmabiler. - Nu ved jeg ikke hvor du bor, men her i
Jylland, koster tingene sjældent det der står på skiltet

-M

Fra : Deaster

Dato : 10-03-04 21:09

> [...]
> har et fåtal antal firmabiler. - Nu ved jeg ikke hvor du bor, men her i
> Jylland, koster tingene sjældent det der står på skiltet

Jeg synes efterhånden det er blevet forklaret en 600-700 gange at der IKKE
er tale om en firmabil.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-03-04 21:20

"Deaster" <nospam2@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes efterhånden det er blevet forklaret en 600-700 gange at der IKKE
> er tale om en firmabil.

Hov, jeg snorksover vist. - Anyroads, lidt forhandling burde godt presse den
under 350.000 kr. Ellers ville jeg nok overveje noget HELT andet. F.eks. en
ældre Mondeo til 220.000 kr., og så købe den skide Ford Sierra RS Cosworth
2wd man altid har drømt om for de sidste 130.000 kr. :)
Så har man både praktisk, og sjovt for samme penge.

-M

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 23:29

> [...]
> 2wd man altid har drømt om for de sidste 130.000 kr. :)
> Så har man både praktisk, og sjovt for samme penge.

Der hvor jeg arbejder kører vi allesammen godt og vel over 150 mand i privat
biler på jobbet.
Vi kan sagtens opnå "flåderabat" ved flere mærke blot ved at få ledelsen til
at erklære at bilerne bruges erhvervsmæssigt.

Blandt dem jeg lige kan huske er Citrobang, Toyota, Saab, Alfa og lur mig om
ikke også VW er med på vognen.
Der er helt sikkert flere end dem jeg har hørt om.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Ole Nystrøm

Dato : 08-03-04 23:21

> [...]
Spørgsmålet
> er bare: Hvad kommer den nye 407'er til at ligge på prismæssigt?

Jeg snakkede med en sælger ved Peugeot i torsdags, han sagde + 50000 i
forhold til 406'eren. Han tudede bestemt ikke over salget af 406'ere her før
lanceringen af 407, og hvis du synes 406'eren er en fed bil til pengene nu,
så er den stadigvæk en fed bil til pengene om 6 mdr!
Jeg tvivler på at du kan få 407 med en ordentlig motor, metallak, vinterdæk,
levering osv. for under 350k., som stationcar altså, hvis der er sedan'en så
burde den holde sig indenfor din firma-check.

Advarsel! Næste afsnit indeholder personlige holdninger, og kan udelades:
-Jeg synes Renault'erne er grimme (alle modeller)
-Focus når ikke Mondeo'en til sokkeholderne, (ellers var Mondeo mit valg,
men den er jo ude...).
-Så er der jo 307'erne som er fed med glastaget i SW-modellen, og med 2.0
HDI'eren er den et perfekt køb som familiebil, hvor man selv skal betale
diesel. Så hvis aftalen med firmaet er at de betaler kilometerpenge og du
betaler omkostningerne, ville jeg vælge den.
-Alternativet er 406'eren med 2.2 liters HDI-power, så er der fanme
køreglæde hele dagen Med et par originale Alusutter og sort lak, er der
sgu ingen der griner af den, heller ikke når 407'erne kommer!
Så fik du min holdning med i købet

mvh OleN

Fra : MA

Dato : 10-03-04 22:57

Som jeg skrev 08.03. 21:22:

Hvis man ser på http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2199 koster
en Peugeot 407 XR 1.8 Euro 24.000, 407 XR HDi 1.6 Euro 28.200 med en merpris
på Euro
1.700 for SW modellen. Peugeot 407 XS 2.0 koster Euro 27.750 og Peugeot 407
XT
3.0 V6 Euro 39.050. Dette skal sammenlignes med en Peugeot 307 SW 2.0 der
koster Euro 27.530.
Og med aktuelle danske priser med en pris på 275.000 for en Peugeot 307 SW
2.0, vil det svare til at de nævnte priser i Euro rundt regnet skal ganges
med 10 for at få priser i dnske kroner.
M.a.o.:
Peugeot 407 XR 1.8 kr. 240.000
Peugeot 407 XR HDi 1.6 kr. 280.200
Merpris på kr. 17.000 for SW modellen.
Peugeot 407 XS 2.0 kr. 270.750
Peugeot 407 XT 3.0 V6 kr. 390.050.

Venligst
- MA

Fra : Henrik B.

Dato : 10-03-04 23:02

MA wrote:
:: Som jeg skrev 08.03. 21:22:
::
[...]

Du kan ikke sammenligne bilpriser, to EU-lande imellem, på dén måde. Der
gives fortsat forskellige rabatter, til de forskellige lande.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 23:17

> Peugeot 407 XS 2.0 kr. 270.750

Jeg kan ikke brug web´en herfra hvor jeg sidder nu - men mit gæt ligger på
10.000 kroner billigere end tilsvarende Mondeo.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Deaster

Dato : 11-03-04 10:33

MA wrote:
> M.a.o.:
> [...]

Hmmm, jeg tror nu ikke at 407'eren vil starte så billigt som 240K, men hvis
den gør kommer de godt nok til at sælge mange biler.

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 13:18

> Hmmm, jeg tror nu ikke at 407'eren vil starte så billigt som 240K

Det tror jeg godt nok heller ikke - mon ikke den lander på 269.995
kroner...?

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 11-03-04 13:32

Jan W Nielsen wrote:
:::: Peugeot 407 XR 1.8 kr. 240.000
::
::: Hmmm, jeg tror nu ikke at 407'eren vil starte så billigt som 240K
::
:: Det tror jeg godt nok heller ikke - mon ikke den lander på 269.995
:: kroner...?

289.000,-

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 13:57

> :: Det tror jeg godt nok heller ikke - mon ikke den lander på 269.995
> :: kroner...?

> 289.000,-

Afhængigt af udstyr - jeg tror, de prissætter den lige under Ford Mondeo.
Altså et sted mellem de to beløb... tror jég.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ole Nystrøm

Dato : 12-03-04 16:27

> Afhængigt af udstyr - jeg tror, de prissætter den lige under Ford Mondeo.
> Altså et sted mellem de to beløb... tror jég.
>
> --
> / Jan W Nielsen

Tja, hvis man så lægger de 50.000+ jeg nævnte tidligere, til prisen på den
billigste 406'er, så får man 285.990,-.....
Så det er mit bud (hvis vi altså leger "hammerslag"

/ OleN

Fra : Mogens...

Dato : 10-03-04 21:58

On Mon, 8 Mar 2004 19:11:51 +0100, "Morten Holberg Nielsen"
<holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote:

>Hvad kommer den nye 407'er til at ligge på prismæssigt?

Jeg har ikke læst tråden, men vil blot vise denne her, der måske kan
sige noget om prisniveau for 407 -> 275.000 kr for en 1.8:
www.masterpiece.dk/UploadetFiles/403/68/s024-025(1).pdf

/Mogens