Er Formel 1 tabu indtil efter klokken 17?
Fra : Roberto Saldo

Dato : 07-03-04 09:51

Mvh
Roberto (insomniac)

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-03-04 09:55

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote in message

> Mvh
> Roberto (insomniac)

Næh, det er bare så kedeligt at ingen gider beskæftige sig med det....

mvh

Andreas M. Hansen
(udsovet)

Fra : Søren Christensen

Dato : 07-03-04 12:11

> "Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote in message

> Næh, det er bare så kedeligt at ingen gider beskæftige sig med det....
>
> mvh

Jeg ville sq blive sur hvis de sendte formel1 i den bedste sendetid....

Venligst

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-03-04 18:32

Søren Christensen wrote:

> Jeg ville sq blive sur hvis de sendte formel1 i den bedste
> sendetid....

Så må du da hellere forberede dig på at dit humør ryger ned senere på
sæsonen, da TV2/TV2 Zulu jo sender alle løbene direkte, og der er 3 af
løbene der ligger i "Prime Time".

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 07-03-04 18:21

> Næh, det er bare så kedeligt at ingen gider beskæftige sig med det....

Ja det er fanme for dårligt at Williams og McLaren er så bovlamme(igen),
så de burde diskes fra F-1 næste år, så ville de da få tid til at lave en
racer
der bare kan følge nogenlunde med Ferrari.
--
Hilsen Martin.

Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-03-04 18:29

Martin Vollert wrote:

> Ja det er fanme for dårligt at Williams og McLaren er så
> bovlamme(igen), så de burde diskes fra F-1 næste år, så ville de da
> få tid til at lave en racer
> der bare kan følge nogenlunde med Ferrari.

Det er jo ikke tiden at McLaren har manglet, da de sidst på sommeren 2003
allerede begyndte at udvikle deres 2004 racer.
Det var lige efter at de skrottede deres nye 2003 model (som havde kostet
ca. 25 mill euro i udvikling), som viste sig ikke at kunne bruges, og derfor
aldrig nåede at køre så meget som et løb.
Så de har haft masser af tid til at udvikle 2004'eren, men hvad de har lavet
i den tid må guderne vide, for de er da ikke nået ret langt, desværre.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens...

Dato : 07-03-04 09:54

On Sun, 07 Mar 2004 09:50:59 +0100, Roberto Saldo
<robertosaldo@yahoo.dk> wrote:

Spring over i dk.sport.motorsport hvis du vil drøfte emnet

/Mogens