Centrallåsesystem fra www.thansen.dk
Fra : Kim Olsen

Dato : 06-03-04 17:00

Hej

Jeg har lige købt et komplet fjernbetjent centrallåsesystem i www.thansen.dk
for kr. 249,-.

Jeg har centrallås i forvejen, og skal kun bruge fjernbetjeningsdelen.

Nogen der har prøvet dette billige sæt ??

Hilsen
Kim Olsen
Kia Clarus 2,0 GLX Kombi, 2000

Fra : Brian

Dato : 06-03-04 17:37

Hejsa

Kim Olsen skrev:

> Jeg har lige købt et komplet fjernbetjent centrallåsesystem i
> www.thansen.dk for kr. 249,-.
>
> Jeg har centrallås i forvejen, og skal kun bruge fjernbetjeningsdelen.
>
> Nogen der har prøvet dette billige sæt ??

Jeps, eneste problem der har været med det, er at en af motorerne
opgav livet efter 2 måneder.
Det er sådan set også nok, men Thansen byttede uden vrøvl.

/Brian

Fra : Pedersen

Dato : 06-03-04 18:14

Så er det jo ikke noget problem hvis man har centrallås i forvejen, så skal
man jo ikke bruge motorerne.

Tim

Fra : Brian

Dato : 06-03-04 18:17

Hejsa

Pedersen skrev:
> Så er det jo ikke noget problem hvis man har centrallås i forvejen,
> så skal man jo ikke bruge motorerne.

Nææ, men det var også bare for at fortælle mit generale indtryk
af sættet, som nok kan summeres op til: Man får hvad man betaler for!

/Brian