Billig og økonomisk med træk.
Fra : Neser

Dato : 05-03-04 16:32

Hej NG

Da jeg om få måneder begynder i lære, som automekaniker, har jeg brug for en
bil til transport frem og tilbage.
Derfor er jeg på jagt efter en bil som er billig i indkøb, kører nogenlunde
langt på literen samt kan holde til at køre 500+ km. pr. uge, uden at det er
nødvendigt at reparere den hver weekend.
Den skal hovedsageligt bruges når der skal køres med trailer og når det er
dårligt vejr samt vinter, da jeg har en MC til dage hvor vejret er godt og
jeg ikke skal ha' trailer med.

Prisen på bilen må helst ikke overstige de ca. 20.000,-

Bilen må gerne være på gule plader, og der er intet krav om at det skal være
benzin eller diesel. Vil helst selv have en stationcar, men det er heler
ikke noget krav.

Har selv tænkt lidt på Kadett 1,2/1,3 stc. og Fiesta/Escort, men ved ikke om
de halt lever op til kravene eller om der er andre bedre kvalificerede.

- Neser

Fra : Sørensen

Dato : 05-03-04 16:55

Nu ved jeg ikke hvor Du bor i DK. men hvis Du bor i jylland så prøv
totalauto i Egå ved Århus 86179600 De sælger gode billige biler fra
sydtyskland med 3 md. 100% garanti hovedesaglig VW

vh.
Sørensen

Fra : Kenneth Fritz

Dato : 05-03-04 18:02

Jeg har lige bilen du mangler!
En '86er E Kadett 1.6 Diesel. Gule plader. Bliver synet her en af dagene.
Gsi stue, gule fjedre, alusutter og træk (750kg m. bremser). Den er ikke
blevet brugt i et års tid, men før har jeg kørt i den på daglig basis.
skruger man lidt i pumpen løber den gerne 160-170 stykker.

Dytten er hentet hos Izehoer Wtadtwärke i '99. Har næsten alle papire fra
samtlige stumper der er skiftet og så videre.

Giv mig et kald skulle det være af interesse.
45 60 77777 5