Søges: Bryllupskørslel
Fra : PJ

Dato : 05-03-04 15:34

Er der én i Nordjylland/Frederikshavn området der
har en fed amerikanerbil eller lignende
og har lyst til at tjene lidt extra for et par timers
bryllupskørsel, sidst i Maj ?

kontakt venligst:
ccc20280 <fjern>cybercity.dk
[erstat venligst <fjern> med @

Ønsker ikke svar fra "autoriserede" limoservices.
____
Mvh.
Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-03-04 15:41

"PJ" <ano@qwe.qw> skrev :

>og har lyst til at tjene lidt extra for et par timers

Du skal nok over i markedsgruppen med din annonce ;)

>Ønsker ikke svar fra "autoriserede" limoservices.

fedthas ;)

Fra : PJ

Dato : 05-03-04 16:13

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Du skal nok over i markedsgruppen med din annonce ;)

Ja, det vil jeg da prøve...

> fedthas ;)

Nej da, jeg under bare unge "kanerknægte"
en extra skilling

Taler af egen erfaring.

Mvh.
Peter