maling af fælge
Fra : Torben Scheel

Dato : 05-03-04 12:06

Jeg skal have malet mine alufælge til sommer - jeg har udstyr til (og
erfaring med) 2-komponent autolak, men hvad er bedst til fælge? Man kan jo
få forskellige 1-komponent spraydåser (f.eks. MOTIP) med lak der er specielt
lavet til fælge - er det bedre end 2K autolak, og i så fald hvorfor?

vh
Torben

Fra : hamselv

Dato : 05-03-04 19:34

Kan det betale sig at selv male fælge?

Jeg ville ikke male med spray

--
VH
Flemming

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-03-04 20:36

"hamselv" <FJERN_hamselv1@t-online.de> wrote in message
> Kan det betale sig at selv male fælge?

> [...]

Umiddelbart, ja - jeg kan se på din prisliste at du tager 70,- pr fælg for
rengøring alene.. Til gengæld kan jeg ikke se hvad lakeringen koster.

vh
Torben

Fra : hamselv

Dato : 07-03-04 11:42

Alt efter hvilken fælg det drejer sig om starter priserne ved 300 kr

--
VH
Flemming

Fra : Unknown

Dato : 06-03-04 18:04

Når du har erfaring med 2K lak og endda udstyret i orden , er der vel ingen
grund til at forsøge sig med grafittidåser !

2K er klart mest holdbart.

Hans

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-03-04 20:37

"Unknown" <no@mail.dk> wrote in message
> [...]
ingen
> grund til at forsøge sig med grafittidåser !

Tak for et konstruktivt svar - jeg havde måske en idé om at der fandtes
noget der bedre modstod stenslag - men jeg ved nu ikke om hjulene er mere
udsatte end resten af fartøjet.

vh
Torben