MCONLINE.DK
Fra : Jens Nielsen

Dato : 26-04-01 05:39

Ovennævnte butik sælger tøj fra Safety1st - er der nogen der har erfaringer
med dette mærke, da prisen ser meget fornuftig ud.

mvh
Jens

Fra : Adam Christensen

Dato : 26-04-01 10:51

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> wrote in message

> Ovennævnte butik sælger tøj fra Safety1st - er der nogen der har
erfaringer
> med dette mærke, da prisen ser meget fornuftig ud.

Min kæreste har næsten lige bestilt jakke og bukser, så håber at jeg snart
kan vende tilbage med et bud

Indtil videre er indtrykket so-and-so, men døm selv:

De reklamerer med levering dagen efter, hvilket jo lyder ret cool! Vi
bestilte fredag middag og ringede mandag sen eftermiddag for at høre hvor
det blev af (lidt emsigt ja, men dagen efter er vel dagen efter!?). Svaret
var at det ville blive sendt tirsdag så vi havde det onsdag. Da vi ringede
igen onsdag sen eftermiddag for at høre hvor det nu blev af, var jakken gået
i restordre og han kunne ikke fortælle hvornår han fik det igen - men han
skulle da nok sende en mail når han vidste mere... :-/

han regner med at modtage tøjet, og bruger selvfølgelig tiden til at finde
et alternativ sted at handle

--
Adam
SV650S

Fra : Morten Dahl

Dato : 26-04-01 13:53

"Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle da nok sende en mail når han vidste mere... :-/

> han regner med at modtage tøjet, og bruger selvfølgelig tiden til at finde

Jeg ved tilfældigvis at skylden ligger hos toldvæsnet i KBH. de har af en
eller anden grund fået smidt fortoldningspapirerne væk (kenner den ene af
ejerne)

-
Hilsen

Morten Dahl
-der også venter på sin læderdragt..

Fra : Adam Christensen

Dato : 26-04-01 14:55

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> wrote in message

> Jeg ved tilfældigvis at skylden ligger hos toldvæsnet i KBH. de har af en
> eller anden grund fået smidt fortoldningspapirerne væk (kenner den ene af
> ejerne)

Ser man det.
Det fik jeg jo ikke noget at vide om!

Indbegrebet af dårlig kundeservice: manglende eller fejlagtig information
:-/

--
Adam (overvejer stadig alternativer)
SV650S

Fra : Adam Christensen

Dato : 15-05-01 16:35

"Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> wrote in message

[snip - lidt om at mconline.dk er sløøøøøøøve]

> han regner med at modtage tøjet, og bruger selvfølgelig tiden til at finde
> et alternativ sted at handle

Som skrevet så gjort - tålmodigheden slap op og vi købte tøj hos Haasum MC i
Vanløse. Prisen blev ca. det dobbelte - uden at have noget egentligt
sammenligningsgrundlag tror jeg nok også at kvaliteten er lidt højere.
Kundeservicen var i hvert fald helt i top - det kan man ikke beskylde
mconline.dk for :-/

Og så var der jo mulighed for at prøve en masse forskelligt og vælge det der
passede bedst

--
Adam
(der gerne kommer med en mere detaljeret udredning omkring forløbet med

Fra : Mogli

Dato : 26-04-01 16:19

Hej Jens og i andre
Du skal nok få min mening på et tidspunkt, da jeg netop idag har bestilt 2
gange jakker + bukser til mig og min kæreste, så nu bliver det spændende
hvornår det dukker op.
Men jeg skal nok give lyd fra mig igen når jeg ved mere. Har ellers ville
vente til engang i starten af juli da jeg skal på en tur til khb, og så
kunne man jo lige smutte over broen for at finde noget billigt tøj, men jeg
må sige at det godt nok er billigt ved MConline, så nu får det lige en
chance.

MVH
Vester
gsx-r250

Jens Nielsen <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9c88s6$i62$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Christian Raaby

Dato : 27-04-01 20:56

Jeg har netop modtaget et par mc-bukser fra MC-Online. Jeg sidder faktisk og
skriver denne mail iført dem. Man skal jo checke pasformen, ikke..

Umiddelbart virker det som om, at kvaliteten er OK, og jeg er tilfreds med
købet. Især når man tænker på at prisen er 500,- kr.
Flot enkelt design, med fornuftige lommer og justeringsmuligheder.
Slidstyrke, vandafvisning, isolering og beskyttelse kan jeg af gode grunde
ikke udtale mig om endnu, da "testkørslen" her foran skærmen endnu er
forløbet stille og roligt
Jeg skal nok vende tilbage, når jeg har haft dem ude i et lidt hårdere
klima.

Husk at der er 10% rabat på MC-Online for medlemmer af MCTC.

Mvh.

"Indtil videre tilfreds"
Christian

TL1000S